  • 1. Data: 2008-04-29 18:44:57
    Temat: Wypowiedzenie ustnej umowy najmu mieszkania
    Od: "flashgo" <f...@p...onet.pl>

    Jak wypowiedziec ustna umowe wynajmu mieszkania ?
    Wynajmuje komus mieszkanie od stycznia 2008r , czyli z tego co sie orientuje
    obowiazuje miesieczny okres wypowiedzenia.
    Osoba wynajmujaca przestala placic, wymienila wkladki w zamku i nie wpuszcza
    mnie do mieszkania. Wiem ze jakbym spotkal sie na zywo to mogl bym wreczyc
    mu wypowiedzenie (chyba przy swiadkach).
    Jakie jeszcze inne metody mi zostaja ?
    Dodatkowo jeszcze ustna forma umowy :(

    Poza tym czy musza minac 2 okresy rozliczeniowe nie placenia zanim bede mogl
    cos zrobic ?

    Czy moge probowac odciac mu jakies media ? (internet,gaz,prad ...)

  • 2. Data: 2008-04-29 19:00:06
    Temat: Re: Wypowiedzenie ustnej umowy najmu mieszkania
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Zajmij ruchomości znajdujące się w przedmiocie najmu na poczet płatności czynszu
    (K.C.).
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2008-04-29 20:05:42
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    666 pisze:
    > Zajmij ruchomości znajdujące się w przedmiocie najmu na poczet płatności czynszu
    (K.C.).
    > JaC

    No ja się nie znam, ale jak on wejdzie do tego mieszkania i zacznie
    zajmować ruchomości to go chyba policja stamtąd wyciągnie?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 4. Data: 2008-04-29 20:13:31
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "flashgo" <f...@p...onet.pl> wrote
    > mnie do mieszkania. Wiem ze jakbym spotkal sie na zywo to mogl bym wreczyc
    > mu wypowiedzenie (chyba przy swiadkach).
    > Jakie jeszcze inne metody mi zostaja ?

    Wyślij poleconym, odczytaj w obeności najemcy przy świadkach i nagraj. Potem
    do sądu pozew o eksmisję.

  • 5. Data: 2008-04-29 20:59:52
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A to widac.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2008-04-30 13:16:24
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    666 pisze:

    > A to widac.
    > JaC

    Po tobie widać że nie rozumiesz nawet zasad netykiety, o prawie albo
    chociaż prostej dyskusji nie mówiąc