  • 1. Data: 2008-04-29 16:27:43
    Temat: Sprzedaż samochodu
    Od: "lost" <l...@n...pl>

    witam,
    chcę sprzedać samochód i mam w związku z tym kilka pytań:
    - czy po sprzedaży trzeba iść do urzędu go wyrejestrować (z umową k-s)?
    - czy sprzedając samochód - OC przechodzi na nowego właściciela czy też nie?
    - jeżeli OC nie przechodzi na nowego właściciela to czy mogę wystąpić o
    zwrot pieniędzy za niewykorzystany okres?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-04-29 16:31:55
    Temat: Re: Sprzeda? samochodu
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    lost pisze:
    > witam,
    > chce^ sprzeda? samochód i mam w zwi?zku z tym kilka pytan~:
    > - czy po sprzeda?y trzeba i?? do urze^du go wyrejestrowa? (z umow? k-s)?
    Teoretycznie masz tkai obowiazek - zglosic do WK - ale nie ma zadnej
    kary za niezgloszenie (ew tlumacznie jak goscio spowoduje wypadek, a
    wczesniej nie przerejestruje - to policja przyjdzie najpierw do ciebie)

    > - czy sprzedaj?c samochód - OC przechodzi na nowego w^(3)a?ciciela czy te? nie?

    Na nowego - idzie za samochodem , on ma 30 dni na decyzje czy zostawia
    je czy rezygnuje (wtedy TU zwraca tobie kase, tzn czesc skladki rocznej)

    > - je?eli OC nie przechodzi na nowego w^(3)a?ciciela to czy moge^ wyst?pi? o
    > zwrot pienie^dzy za niewykorzystany okres?

    Tak - jak nowy wlasciciel zrezygnuje z twojego OC

    > pozdrawiam

    Maverick

  • 3. Data: 2008-04-29 16:40:00
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    lost w <news:fv7ims$han$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > witam,
    > chcę sprzedać samochód i mam w związku z tym kilka pytań:
    > - czy po sprzedaży trzeba iść do urzędu go wyrejestrować (z umową k-s)?

    Co chcesz wyrejestrować? Należy iść i zgłosić zbycie. To samo w TU -- dla
    własnego dobra

    > - czy sprzedając samochód - OC przechodzi na nowego właściciela czy też nie?

    OC sprzedaje samochód?

    Tak, masz obowiązek przekazać polisę nabywcy, a on może korzystać z tego
    ubezpieczenia lub może je wypowiedzieć.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]