  • 1. Data: 2004-02-28 09:46:05
    Temat: ucieczka z miejsca wypadku
    Od: "hipek" <h...@w...pl>

    mam pytanie do grupowiczow. ile moze dostac osoba za potracenie dziecka
    samochodem i ucieczke z miejsca zdarzenia? dzieciak wyladowal w szpitalu i
    lezal przez 3 tygodnie. gosc nie byl pijany, mlody facet wystraszyl sie i
    zwial. nie notowany, dobra opinia do tej pory.
    dzieki za opinie
    hipek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-02-28 10:27:28
    Temat: Re: ucieczka z miejsca wypadku
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "hipek" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lezal przez 3 tygodnie. gosc nie byl pijany, mlody facet wystraszyl sie i
    > zwial. nie notowany, dobra opinia do tej pory.

    Wystraszył sie i dlatego zwiał... wszyscy tak mówią.

    Za wypadek jest kara pozbwaienia wolności do lat 3
    uwzgledniając obostrzenia wynikające z ucieczki to do 4,5 roku

    Jak młody, trzeźwy niekarany a dziecko nie zostało trwale uszkodzone to
    powinien się wykręcić wyrokiem w zawieszeniu. Powiedziałbym, że dwa na trzy.

    ____________
    RF

  • 3. Data: 2004-02-28 16:42:31
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c1pqev$t4l$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    >
    > Jak młody, trzeźwy niekarany a dziecko nie zostało trwale uszkodzone to
    > powinien się wykręcić wyrokiem w zawieszeniu. Powiedziałbym, że dwa na

    Jeśli to w ogóle wypadek, a nie kolizja.

  • 4. Data: 2004-02-28 16:59:11
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Marcyś wrote:
    > Jeśli to w ogóle wypadek, a nie kolizja.

    Przy 3 tygodniowym leżeniu w szpitalu? Spodziewasz się zaskakującej
    opinii biegłego?

    KG

  • 5. Data: 2004-02-28 19:36:07
    Od: "BartekB" <b...@w...xxx>

    Marcyś wrote:
    > Jeśli to w ogóle wypadek, a nie kolizja.

    Kolizja auta z pieszym????
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

  • 6. Data: 2004-03-02 21:36:00
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "BartekB" <b...@w...xxx> napisał w wiadomości

    > Kolizja auta z pieszym????

    Jakieś przeciwwskazania?

  • 7. Data: 2004-03-02 21:37:53
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości

    > Przy 3 tygodniowym leżeniu w szpitalu? Spodziewasz się zaskakującej
    > opinii biegłego?

    W przypadku dziecka mogli pozostawić je w szpitalu
    na obserwacji, a okaże się, że uszkodzenia ciała
    były lekkie. Nic zaskakującego.

  • 8. Data: 2004-03-02 22:32:45
    Od: "BartekB" <b...@w...xxx>

    Użytkownik "Marcyś" <m...@x...pl> napisał w wiadomości news:c230e7
    > Jakieś przeciwwskazania?

    Mnie sie kojarzy tak:
    auto + auto = kolizja
    auto + pieszy = potracenie
    Jest jakas konkretna definicja "kolizji"?
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

  • 9. Data: 2004-03-03 12:46:02
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    > Użytkownik "BartekB" <b...@w...xxx> napisał w wiadomości

    > Jakieś przeciwwskazania?

    Tak. Prawo o ruchu drogowym nie zna pojęcia "kolizja".
    Potocznie kolizja to wypadek bez rannych.

    Pozdr
    Leszek

  • 10. Data: 2004-03-03 22:05:42
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    > Mnie sie kojarzy tak:
    > auto + auto = kolizja
    > auto + pieszy = potracenie
    > Jest jakas konkretna definicja "kolizji"?

    Ogólnie mówiąc wypadek (przestępstwo) jest wtedy,
    gdy wynikiem zdarzenia są uszkodzenia ciała powodujące
    rozstrój zdrowia na czas powyżej 7 dni (decyduje opinia
    biegłego - nie okres leczenia).
    Pozostałe zdarzenia drogowe to kolizje (wykroczenia).
    Pieszy jest uczestnikiem ruchu drogowego i też
    może być uczestnikiem (sprawcą lub pokrzywdzonym)
    wypadku lub kolizji.