  • 11. Data: 2007-06-09 23:34:18
    Temat: Re: towar pelnowartosciowy czy nie?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 09.06.2007 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał/a:
    > W odpowiedzi na pismo z sobota, 9 czerwca 2007 10:45
    > (autor Marcin Debowski
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <6...@z...router>):

    > Ale jak się określa inność? Bo wiesz, na tej zasadzie każda kiełbasa ma inny
    > kształt a każdy plasterek szynki inne zwoje i układ tłuszczu.

    Na potrzeby tej dyskusji to zdroworozsądkowo. W niektórych przypadkach
    (jak ten z serem) nie będzie zapewne kłopotów. O takich przypadkach
    mówimy.

    > Nie wiem, nie jem sera :D

    Upodobanie do jadania serów potrzebne Ci jest do oceny wartosci
    handlowo-użytkowej ww. towaru? :) Weź Ty lpeije zacznij jeść te sery.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2007-06-11 07:10:09
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 10 czerwca 2007 01:34
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <q...@z...router>):

    > Upodobanie do jadania serów potrzebne Ci jest do oceny wartosci
    > handlowo-użytkowej ww. towaru? :)

    No nie, ale nie mam pojęcia o czym mowisz, bo nie widzialem nigdy

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: h...@l...pl, z...@w...pl, t...@l...pl,