  • 1. Data: 2002-01-02 14:37:45
    Temat: Re: testament
    Od: "amlej" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzychoo" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:3C309F0F.EF3946EC@rubikon.pl...
    > czy testament może obejmować tylko część majątku np. dom zapisuję swojej kochance,a
    o reszcie majątku nie piszę słowa czyli dziedziczenie ustawowe ???

    Oczywiście że tak możesz zrobić.Ale nie radzę zapisywać domu kochance bo to mało
    bezpieczne dla życia i zdrowia.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-01-02 18:15:39
    Od: "DHN" <p...@p...com>

    Wtedy są może uznać, że skoro dom stanowi większość majątku, to i cała reszta
    będzie należeć do kochanki.
    Lepiej być precyzyjnym...
    Dżek

  • 3. Data: 2002-01-06 19:26:19
    Od: Krzychoo <k...@r...pl>

    amlej pisze:

    > Oczywiście że tak możesz zrobić.Ale nie radzę zapisywać domu kochance
    > bo to mało bezpieczne dla życia i zdrowia.

    Spoko.
    Pytanie było teoretyczne i ... wysłane przez kochankę z mojego konta...
    ;)

    --

    Krzychoo
    N52°23'38,1" E016°53'17,2"