  • 1. Data: 2002-01-02 12:51:49
    Temat: świadczenie przedemerytalne
    Od: "maria" <p...@k...man.radom.pl>

    Aby otrzymać świadczenie przedemerytalne należy wg nowych przepisów
    mieć ukończone 50 lat oraz staż pracy 30 lat (dla kobiet). I tu mam pytanie:
    Czy do tych 30 lat pracy można zaliczyć okresy nieskładkowe: okres studiów,
    czas pracy w rolnictwie?
    Maria

  • 2. Data: 2002-01-08 12:55:51
    Temat: Re: świadczenie przedemerytalne
    Od: "amierzej" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "maria" <p...@k...man.radom.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pytanie:
    > Czy do tych 30 lat pracy można zaliczyć okresy nieskładkowe: okres

    Aby w mysl nowych przepisow otryzmac swiadczenie przedem. nalezy miec
    ukonczone 55 lat zycia (kobieta) i 60 (mezczyzna) oraz osiagnac okres
    uprawniajacy do emerytury wynoszacy odpowiednio 30 lub 35 lat. Do okresu
    tego zaliczaja sie oczywiscie okresy nieskladkowe ale w takim wymiarze jak
    jest to dopuszczalne do emerytury.
    Adam

  • 3. Data: 2002-01-09 10:51:48
    Od: "Piotr Nowak" <p...@w...pl>

> [...]
    > tego zaliczaja sie oczywiscie okresy nieskladkowe ale w takim wymiarze jak

    Może ktoś z szanownych grupowiczów orientuje się czy podczas pobierania
    świadczenia przedemerytalnego zachowuje się prawo do przejścia na
    wczesniejszą emeryturę (kobiety - 30 lat pracy i 55 lat życia)?

    Piotr

  • 4. Data: 2002-01-09 22:37:32
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    amierzej napisał(a):

> [...]
    > tego zaliczaja sie oczywiscie okresy nieskladkowe ale w takim wymiarze jak

    Ty piszesz o emeryturze, czy o zasiłku przedemerytalnym?

    --
    Kaja

  • 5. Data: 2002-01-10 07:40:41
    Od: "amierzej" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Ty piszesz o emeryturze, czy o zasiłku przedemerytalnym?
    >
    > --
    > Kaja

    Droga Kaju
    Pisze o swiadczeniu przedemerytalnym - jak w topicu
    Adam

  • 6. Data: 2002-01-10 11:43:26
    Temat: Ups
    Od: "amierzej" <a...@p...onet.pl>

    > jak

    Ups... chyba rozumiem skad pytanie - pomylilem lata, powinno byc 50 kobieta
    i 55 mezczyzna... Sorry
    Adam