    From: Marcin 'Seji' Segit <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szkukam prawnika znającego się na internecie
    Date: Tue, 22 Jan 2002 16:09:34 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@slimaq.legnicka.stream.pl

    Andrzej Lawa wrote:

    > W ramach kolejnej ciekawostki - to to samo indywiduum. T?umaczy?o si?, ?e to
    > jego jaki? niby siostrzeniec si? do jego komputera dorwa? (tyle ?e po tym
    > t?umaczniu sytuacja si? powtórzy?a - pewnego dnia w okolicy 2 w nocy: bujaae
    > to my, ale nie nas).

    Drogi Panie Andrzeju

    Mysle, ze mamy wspolny problem. Ten czlowiek - o ile mozna tak to bydle
    nazwac - od dluzszego czasu podszywa sie pode mnie w wielu miejscach,
    niszczac moja reputacje autora i czlowieka. Bardzo ucieszyl mnie widok
    strony (shakowanej, jak zdazylem sie zorientowac), a zwlaszcza podane
    tam personalia tej kreatury.
    Jezeli uda sie panu cokolwiek zdzialac w w/w sprawie, bede wdzieczny za
    porady. Dysponuje sporym archiwem e-maili jak i stron www, na ktorych
    ten czlowiek wystepowal jako moja osoba, zwykle w celach dalekich od
    kulturalnych.

    Seji
    --
    Marcin 'Seji' Segit
    GGFF Council Member, Prezes KO WFRP, VHL Mandarin, Acolyte of Brethren