  • 1. Data: 2002-01-08 05:14:25
    Temat: szkukam prawnika znającego się na internecie
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Ave!

    Ponieważ pewien uporczywy gnojek/gnojki (mentalnie, bo co najmniej jeden
    jest już od paru lat pełnoletni) ciągle gdzieniegdzie używa mojego nazwiska
    w sieci, a TPSA ani drugi ISP, którego używa, sprawę olewa (jeden z nich
    jest "wiceprezesem" tego drugiego ISP - lokalnej amatorskiej sieci kablowej)
    chyba będę musiał załatwić sk*.*synów przez sąd.

    Dlatego też szukam jakiegoś prawnika znającego się na internecie i na
    kodeksie cywilnym, który mógłby mi rzetelnie doradzić, jak najlepiej to
    zrobić, jak sformułować pozew i przeciwko komu (_oficjalnie_ nie wiem, kto
    to jest - personalia tego "wiceprezesa" dostałem prywatnie), jakie były by
    orientacyjne koszta (honorarium i cała reszta), czy mógłbym w ten sposób
    zmusić operatora od odcięcia delikwenta, czy można liczyć na zwrot kosztów
    plus jaką dodatkową "premię" dla mnie i np. PCK itede itepe

    PS: gdyby sprawa okazała się beznadziejna albo zbyt kosztowna, to czy ktoś
    ma może numer do Kilera? ;-P

  • 2. Data: 2002-01-08 11:53:11
    Temat: Re: szkukam prawnika znającego się na internecie
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

> [...]
    kablowej)
    > chyba będę musiał załatwić sk*.*synów przez sąd.

    Bede wdzieczny za informowanie mnie o postepach sprawy.

    Piotr VaGla Waglowski | v...@v...pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl

  • 3. Data: 2002-01-08 14:10:16
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl> napisał w
    wiadomości news:a1emc7$24bj$1@news2.ipartners.pl...

    > Bede wdzieczny za informowanie mnie o postepach sprawy.

    Póki co nikt się nie zgłosił. Popytam może jeszcze wśród znajomych
    prawników...

    ATSD to z uwagi na rodzaj treści wypisywanych przez tego delikwenta
    podającego się za mnie mogę go też załatwić sprawą z urzędu - pytałem się w
    prokuraturze i teksty pornograficzne też pod pornografię podpadają.

  • 4. Data: 2002-01-08 16:39:52
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...com> wrote in message
    > Póki co nikt się nie zgłosił. Popytam może jeszcze wśród znajomych
    > prawników...

    i nie sadze zeby sie zglosil ;)
    przeslalem *anons* (z braku lepszej nazwy) odnosnie poszukiwania prawnika
    pewnej kancelarii zaprzyjaznionej z VaGla.pl - czasem siedzimy nad sprawami
    wspolnie... zobaczymy czy sie podejma ;)

  • 5. Data: 2002-01-08 22:36:57
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > jest "wiceprezesem" tego drugiego ISP - lokalnej amatorskiej sieci kablowej)
    > chyba będę musiał załatwić sk*.*synów przez sąd.

    no proszę... jeden "wyceprezes" też robił ludziom przykrość i się ktoś za niego
    zabrał http://www.hacking.pl/hacked/www.widzew.net/ - to tak w ramach
    ciekawostki

    Do rzeczy. Co to znaczy, że używa Twojego nazwiska?

    pozdrawiam
    thewind

  • 6. Data: 2002-01-09 10:34:22
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    > no proszę... jeden "wyceprezes" też robił ludziom przykrość i się ktoś za
    niego
    > zabrał http://www.hacking.pl/hacked/www.widzew.net/ - to tak w ramach
    > ciekawostki

    W ramach kolejnej ciekawostki - to to samo indywiduum. Tłumaczyło się, że to
    jego jakiś niby siostrzeniec się do jego komputera dorwał (tyle że po tym
    tłumaczniu sytuacja się powtórzyła - pewnego dnia w okolicy 2 w nocy: bujać
    to my, ale nie nas).

    Widać u niego debilizm to już stan chroniczny i wcześniej naraził się już
    paru osobom...

    > Do rzeczy. Co to znaczy, że używa Twojego nazwiska?

    Wypisuje w jednym miejscu teksty podpadające pod pornografię podpisując je
    moim imieniem i nazwiskiem. A ponieważ okazało się, że ustawa obejmuje także
    słowo pisane, a nie tylko zdjęcia, jestem w trakcie pisania zawiadomienia o
    popełnieniu przestępstwa dla łódzkiej prokuratury.

  • 7. Data: 2002-01-10 19:59:01
    Od: "DANIEL WOZNY" <d...@g...pl>

    daj adres gdzie można przeczytać te rewalacje wypisywane przez tego gościa
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-01-22 15:09:34
    Od: Marcin 'Seji' Segit <s...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > W ramach kolejnej ciekawostki - to to samo indywiduum. T?umaczy?o si?, ?e to
    > jego jaki? niby siostrzeniec si? do jego komputera dorwa? (tyle ?e po tym
    > t?umaczniu sytuacja si? powtórzy?a - pewnego dnia w okolicy 2 w nocy: bujaae
    > to my, ale nie nas).

    Drogi Panie Andrzeju

    Mysle, ze mamy wspolny problem. Ten czlowiek - o ile mozna tak to bydle
    nazwac - od dluzszego czasu podszywa sie pode mnie w wielu miejscach,
    niszczac moja reputacje autora i czlowieka. Bardzo ucieszyl mnie widok
    strony (shakowanej, jak zdazylem sie zorientowac), a zwlaszcza podane
    tam personalia tej kreatury.
    Jezeli uda sie panu cokolwiek zdzialac w w/w sprawie, bede wdzieczny za
    porady. Dysponuje sporym archiwem e-maili jak i stron www, na ktorych
    ten czlowiek wystepowal jako moja osoba, zwykle w celach dalekich od
    kulturalnych.

    Seji
    --
    Marcin 'Seji' Segit
    GGFF Council Member, Prezes KO WFRP, VHL Mandarin, Acolyte of Brethren