  • 1. Data: 2002-11-13 23:00:24
    Temat: szef firmy
    Od: "Jan Kowalski" <p...@j...pl>

    Witam,

    mam takie pytanie czy wlasciciel firmy (miedzy innymi biura roachunkowego)
    musi miec "swiadectwo ministerstwa finansow" czy wystarczy ze pracownicy
    maja ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-11-14 02:17:19
    Temat: Re: szef firmy
    Od: "Wojciech Lewandowski" <w...@a...pl>

    wystarczy ze pracownicy
    szef firmy jest (jesli jest) tylko wlascicielem
    a dzisiaj ja moge byc wlascicielem lotniska i nie miec pojecia o pilotowaniu
    maszyn.
    wystarczy ze mam pojecie o samym procesie posiadania :) lub o poczuciu
    wlasnosci.
    natomiast pilot to juz powinien byc po wszelkich mozliwych szkoleniach z
    pilotazu i posiadac licencje.
    tak samo sie to ma do cukierni, piekarni, i biur rachunkowych.

    wyjatek stanowia wylacznie koncesjonowane dzialalnosci. w tym wypadku
    przyznanie koncesji moze byc obwarowane np. wymaganiami odnosnie
    prowadzacego ale nie spotkalem sie z tym jak do tej pory. Chyba sklep z
    bronia to koncesja i szkolenie wlasciciela z wszelkich przepisow odnosnie
    obrotu bronia jak i pracownikow.

  • 3. Data: 2002-11-14 07:49:24
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

> [...]
    > prowadzacego ale nie spotkalem sie z tym jak do tej pory. Chyba sklep z
    > bronia to koncesja i szkolenie wlasciciela z wszelkich przepisow odnosnie

    A co z wlascicielami aptek? chyba oni jednak musza miec pojecie o
    sprzedawanych lekach? Musza byc po farmacji, no chyba ze to prawo jeszcze
    nie weszlo.

    AJA