  • 1. Data: 2002-11-13 21:12:20
    Temat: HELP prawa autorskie
    Od: "Piotrek" <t...@p...onet.pl>

    Witam
    czy mozna przedrukować regułkę z encyklopedii np pwn podajac na stronie w
    dziale zastrzezenia prawne , skad jest przedrukowany tekst, i czy mozna bez
    zgody autora, oraz czy trzeba pod każdą regułką podawać źródło ???
    Pomóżcie jeśli mozecie bo jest mi to potrzebne, z góry dziękuje !

  • 2. Data: 2002-11-14 15:43:39
    Temat: Re: HELP prawa autorskie
    Od: "Brodek" <B...@O...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zgody autora, oraz czy trzeba pod każdą regułką podawać źródło ???
    > Pomóżcie jeśli mozecie bo jest mi to potrzebne, z góry dziękuje !

    Trzeba podać źródło. Najlepiej by było pod każdą regułką chyba, że będzie
    podane w jednym miejscu tak, że nie będzie wątpliwości iż wszystkie regułki
    pochodzą z danego źródła.

    Pzdr
    Brodek