  • Data: 2017-09-28 08:58:38
    Temat: Re: swoboda zawierania umów i jej ograniczenia
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-28 o 07:48, J.F. pisze:

    > Ale czemu ? "telefon jest uszkodzony, nie wlacza sie, ile wylicytujesz
    > tyle zaplacisz ... i zadnych negatywow, NIESPRAWNY".

    No wiesz, nikt normalny nie będzie wystawiał negatywa za to, że na
    aukcji zepsutego telefonu kupił zepsuty telefon. Nadal jednak negatyw
    może się należeć za inne okoliczności.

    > A to teraz karalne moze byc.
    > I moze wcale nie takie pustoslowie, jak pozwie cywilnie :-)

    Jak opisałem wyżej, nie widzę szans u powoda.

    > Co prawda, jak sie bedzie opoznial z wysylka, to negatyw sie nalezy
    > :-)

    Albo za wystawianie uszkodzonych rzeczy nie jako uszkodzone, tylko jako
    "nie wiem, nie orientuję się, znalazłem u dziadka na strychu, nie
    włączałem, zarobiony jestem, NIE PRZYJMUJĘ NEGATYWÓW", z nadzieją, że
    znajdą się nieszczęśnicy, którzy z po tym opisie będą mieli nadzieję, że
    może jednak działa.

    --
    Liwiusz