  • 51. Data: 2004-03-24 18:42:52
    Temat: Odp: stezenie alkoholu we krwi...
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > O wlasnie, sam napisales "wprowadzono". Czy jak przeplucze usta wodka to
    > juz bede mial alkohol w organizmie? Nie! Ale alkomat zwariuje... :)

    Będziesz miał - alkohol bardzo szybko przenika przez błony śluzowe,
    szczególnie pod językiem! Namocz sobie watke w wódce i potrzymaj pod
    jęzorem, zapewniam, że 50ml wystarczy, aby zawirowało we łbie!
    Stąd niektórzy nałogowi alkoholicy namaczają tampony w spirytusie i
    umieszczają w odbycie. Metoda bardzo oszczędna i nie wywołuje wymiotów!

    AS

  • 52. Data: 2004-03-24 18:56:04
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Wykaże 0,0.
    > No chyba, że tych jabłek zjesz min. 25 kg, zalejesz wodą z drożdżami i
    > wystawisz brzucho na intensywne działanie promieni słonecznych ( nie
    > zapomnij o wetknięciu rurki fermentacyjnej do otworu gębowego) ;)))
    > A tak serio to historie z jabłkami to bajki.

    Nie żadne bajki.
    Jabłka zawierają skrobię, która po zetknięciu z enzymami ze śliny rozpoczyna
    proces fermentacji. Litr czystego spirytusu otrzymujemy z ok. 10 kg skrobii,
    a więc przelicznik jest taki - 2 jabłka o masie powiedzmy 30 dag, dają przy
    pełnym sfermentowaniu ok. 30 gram spirytusu. Jabłka zawierają cukry proste -
    głównie fruktozę i pewne ilości glukozy, więc fermentacja przebiega bardzo
    szybko. Oczywiście całe jabłko nie ulega sfermentowaniu, niemniej nawet 1/3
    z tych 30 gram daje możliwośc zaistnienia minimalnych wskazań na alkomacie.
    Jeśli ktoś nie wierzy, proponuję mały eksperyment w słoiku z jabłkami i
    śliną, postawionym na grzejniku, zapewniam, że po kilku godzinach będzie
    waniać alkoholem.
    Z tych to powodów fachowcy najlepsze wina sporządzają bez drożdży! (jest
    minimalny udział zarodników drożdży z powietrza, które jednak dostają się
    także do naszego przewodu pokarmowego!)

    AS

  • 53. Data: 2004-03-24 20:02:54
    Temat: Re: stezenie alkoholu we krwi...
    Od: "BartekB" <n...@...aDresu.pl>

    Użytkownik "Adam Sito" napisał
    > Stąd niektórzy nałogowi alkoholicy namaczają tampony w spirytusie i
    > umieszczają w odbycie. Metoda bardzo oszczędna i nie wywołuje
    wymiotów!

    Ten swiat nigdy nie przestanie mnie zaskakiwac...
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

  • 54. Data: 2004-03-24 22:10:37
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "szerszen" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marcyś" <m...@x...pl> napisał w wiadomości

    > no wlasnie a tu bylo wrecz odwrotnie

    No właśnie - dlatego pozostaje wykroczenie,
    przy którym jest konieczne zatrzymanie prawa jazdy
    do czasu wydania orzeczenia sądowego.

  • 55. Data: 2004-03-24 22:13:06
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "Nicolka" <n...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Było mniej niz owe 0,25mg ale stało się inaczej, właśnie mi o to
    > chodziło... Pomiar nie wskazywał tyle na ile powinni zabrac prawo jazdy...
    > Myslalam, ze to proste było...

    mniej niż 0,25 mg/l, więcej niż 0,1 mg/l = wykroczenie
    zatrzymanie prawa jazdy zasadne i konieczne

  • 56. Data: 2004-03-25 05:45:37
    Od: "salton" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>
    napisał w wiadomości news:p6k360to0rhqdu941nv523tec2pp6e1ihu@4ax.com...
    > Stereotyp blondynki skądś się musiał wziąć.:-)))
    > --
    > Politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
    > W Polsce wszyscy znają się na prawie, medycynie i informatyce.
    >
    > Usuń "nie.", "cierpie.", "spamu." i ".qvx" z mego adresu w nagłówku.

    NIE JESTEM ZBYTNIO BIEGLY W ROLNICTWIE ALE ZDAJE SIE ZE SEZON BIBURACZANY
    ZACZAL SIE CHWILE TEMU I TRWA I TRWA.
    salto

  • 57. Data: 2004-03-25 06:03:18
    Od: "salton" <s...@t...pl>

    > Nie mnie złapali! I nie takich pijanych powinni łapać...
    >

    > Użytkownik "SQLvvysyn" <s...@v...pI> napisał w wiadomości

    > krwi...

    > eliminować.

    witam

    dlugo mozna sie spierac - a fakty sa takie - albo mial przkroczone stezenie
    albo go nie mial - nikt teraz tego nie ustali na 100%

    ale niestety jak mu sie spieszylo i nie mial czasu udowodnic ze stezenie
    jest w normie a wolal przystac na dyskusyjne ustalenia i obietnice zwrotu
    dokumentu nazajutrz (o paranojo) ktorych podstawa byl pomiar alkomatem to
    sam sobie winien i co tu teraz kwestionowac

    salto

  • 58. Data: 2004-03-25 06:06:04
    Od: "salton" <s...@t...pl>

> [...]
    >
    > Użytkownik "Nicolka" <n...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Nie pomożemy. Dobrze, że cię złapali. Pijacych za kółkiem trzeba

    tu akurat dziwnie sie zgadzam!

    a jesli nie delikwent nie mial przekroczonego stezenia to mogl jechac na
    badanie i tyle!

    salto

  • 59. Data: 2004-03-25 06:19:19
    Od: "salton" <s...@t...pl>

    > Użytkownik "SQLvvysyn" <s...@v...pI> napisał w wiadomości

    > ech
    > powtorze sie po raz kolejny
    > to wytlumacz mi po co robi sie (w razie wykrycia alkocholu w wydychanym
    > powietrzu) drugi pomiar?
    >
    > wlasnie po to aby stwierdzic, czy prowadzacy, nie zjadl np omawianego juz
    > batonika, lub pil np jedno piwo i to na tyle dawno ze nie ma to
    > najmniejszego wplywu na jego samokontrole

    tego nie da sie stwierdzic mozna ewentualnie nie stwierdzic wplywu!

    > pomiar za drugim razem nie potwierdza punktu drugiego, jesli mieli
    > watpliwosci, powinni skierowac delikwenta na badanie krwi

    jakie watpliwosci jest pomiar i tyle watpliwosci to mogl mien deliwkwent ale
    sie spieszyl

    > szczegolnie za alkomat nie jest miarodajnym urzadzeniem, daje jedynie
    poglad
    > na sprawe, a do dokladnego pomiaru jest badanie krwi

    zdaje sie ze w tym wypadku jest a czas na kwestionowanie minal

> [...]
    > drugie, dlaczego urzedas tak robi i jak z nim walczyc
    >
    > ale nie po raz pierwszy obserwuje, ze paru pajacykow na tej grupie zamiast
    > pomoc, poradzic, bawi sie w sad i po swojemu interpretujac fakty, nie
    znajac
    > wszystkich okolicznosci feruje wyroki, jesli ktory kolwiek z nich jest na
    > sciezce prawniczej to ja chce byc jak najdalej od tego kraju, bo takie
    > zachowanie nie wrozy nic dobrego, a jedynie potwierdza dlaczego to
    > przestepcy chodza na wolnosci, a czlowiek ktory sie broni idzie do pierdla

    tu jestesmy zgodni - SEZON BURACZANY - trzeba sie przyzwyczaic a czasem
    oslodzic trzcina

    salto

  • 60. Data: 2004-03-25 08:15:04
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    > Dziękujesz temu co ci przyklasnal, a jest prawnym trollem.

    ty za to jestes nie prawnym trollem ;) buhaha

    > A odrzucasz
    > argumenty prawne tych co WIEDZA. Zatem spokojnych snów w blogiej
    > nieswiadomosci i poczuciu krzywdy.

    twoich argumentow jakos tu nie widzialem jedynie wyrok, wiec zastanow sie
    nad tym co i po co piszesz