  • 1. Data: 2004-03-22 22:03:39
    Temat: Ilość miejsc w autobusie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Czy ktoś wie z czego wynika wbijana w dowód rejestracyjny przez Wydział
    Komunikacji ilość miejsc w autobusie? Chodzi o siedzące i stojące.
    Siedzące powinny na zdrowy rozsądek wynikać z ilości foteli, ale w
    praktyce tak nie jest. Co do stojących, to nie mam pomysłu.

    I pytanie drugie: Czy diagnosta ma obowiązek sprawdzić, czy ilość foteli
    się zgadza z dowodem rejestracyjnym i z czego ten obowiązek wynika?

  • 2. Data: 2004-03-23 18:36:32
    Temat: Re: Ilość miejsc w autobusie
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > Siedzące powinny na zdrowy rozsądek wynikać z ilości foteli, ale w
    > praktyce tak nie jest. Co do stojących, to nie mam pomysłu.

    Ależ jest. Miejsca siedzące to po prostu ilosc siedzen, zas co do stojących
    to jest jakis przelicznik ilosc osob / m^2 podłogi, ale nie powiem Ci w tej
    chwili jaki.

    pdr
    Olo

  • 3. Data: 2004-03-23 19:26:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    stojących
    > to jest jakis przelicznik ilosc osob / m^2 podłogi, ale nie powiem Ci w

    To co piszesz, wydaje się logiczne, ale w praktyce z niewyjaśnionych dla
    mnie powodów nie działa. Miałem w ręku dowód rejestracyjny AUTOSANA H9 w
    którym było 26 foteli, a w dowodzie 71 miejsc siedzących + 36 stojących.
    Ustaliłem, że podobno jest wersja turystyczna, która ma 38 miejsc
    siedzących i jest to najwięcej.

    Po za tym potrzebna mi jest podstawa prawna tego.

  • 4. Data: 2004-03-23 20:08:39
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > którym było 26 foteli, a w dowodzie 71 miejsc siedzących + 36 stojących.
    > Ustaliłem, że podobno jest wersja turystyczna, która ma 38 miejsc

    No generalnie rzadko który autobus ma więcej siedzących niz 38 ;-)
    Przegubowy Ikarus 280 ma standardowo 37 siedzących i 105 stojących.

    pdr
    Olo

  • 5. Data: 2004-03-23 20:33:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No generalnie rzadko który autobus ma więcej siedzących niz 38 ;-)
    > Przegubowy Ikarus 280 ma standardowo 37 siedzących i 105 stojących.

    Najwięcej ma podobno SANOS - 55.

  • 6. Data: 2004-03-24 16:41:40
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Najwięcej ma podobno SANOS - 55.

    No nie wiem, musiałbym się dowiedziec ile mają piętrowe MANy SD202.

    pdr
    Olo

  • 7. Data: 2004-03-24 17:12:27
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Najwięcej ma podobno SANOS - 55.

    Tak jak myslałem - MAN SD202 ma więcej
    32 dolny pomost
    47 górny pomost
    Łącznie 79 miejsc siedzących.

    pdr
    Olo

  • 8. Data: 2004-03-25 17:32:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    No dobra. Ale pewnie mają tyle siedzeń, co miejsc.

  • 9. Data: 2004-03-25 18:52:40
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > No dobra. Ale pewnie mają tyle siedzeń, co miejsc.

    Oczywiscie. (doprecyzujmy: miejsc siedzących)

    pdr
    Olo

  • 10. Data: 2004-03-25 20:27:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Oczywiscie. (doprecyzujmy: miejsc siedzących)

    No właśnie. A mnie chodzi o przypadek, gdy liczba foteli pozostaje w
    rażącej dysproporcji z ilością wpisanych do dowodu rejestracyjnego miejsc
    siedzących.