  • 1. Data: 2004-03-22 21:33:14
    Temat: stezenie alkoholu we krwi...
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Rutynowa kontrola... dorgowa. Badanie alkomatem. 0,15 promila we krwi...
    Zabrali mimo to prawo jazdy... do odbioru nastepnego dnia... a tu pani w
    okienku mowi, ze niedostanie spowrotem prawa jazdy, bo jest zatrzymane na 6
    miesięcy, i sprawe kieruje do sadu grodzkiego... Moze tak byc? Jest sposób
    by mimo wszystko dozyskac prawo jazdy? Bo ja sie doczytałam, ze od 0,20
    promila alkoholu we krwi, zabieraja prawo jazdy... A tu było 0,15 i ciagle
    spadalo, za drugim razem (dmuchnięciem) bylo juz o połowę mniej...
    Pomóżcie...

  • 2. Data: 2004-03-22 21:40:44
    Temat: Re: stezenie alkoholu we krwi...
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Nicolka wrote:

    > Rutynowa kontrola... dorgowa. Badanie alkomatem. 0,15 promila we krwi...

    na pewno to było w promilach?

    KG

  • 3. Data: 2004-03-22 22:01:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości

    > na pewno to było w promilach?

    Pierwsze, co mi przyszło do głowy. Może w mg/l, bo to by było już
    wykroczenie (nocnik mniej więcej razy dwa).

  • 4. Data: 2004-03-23 00:43:19
    Od: "SQLvvysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "Nicolka" <n...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Rutynowa kontrola... dorgowa. Badanie alkomatem. 0,15 promila we krwi...

    > Pomóżcie...

    Nie pomożemy. Dobrze, że cię złapali. Pijacych za kółkiem trzeba eliminować.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 5. Data: 2004-03-23 05:42:48
    Od: "Robert.K." <...@w...pl>

> [...]
    > promila alkoholu we krwi, zabieraja prawo jazdy... A tu było 0,15 i ciagle
    > spadalo, za drugim razem (dmuchnięciem) bylo juz o połowę mniej...

    Chyba mowisz o mg a nie promilach
    mg jest w wydychanym powietrzu
    a promile we krwi.
    Sprecyzuj
    Pozdr

  • 6. Data: 2004-03-23 07:10:40
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Nicolka napisał:
    > Rutynowa kontrola... dorgowa. Badanie alkomatem. 0,15 promila we krwi...

    tak wiec nie "promila we krwi" tylko "mg w wydychanym powietrzu"
    0,15 mg = 0,3 promila (mniej wiecej)
    tak wiec mieli prawo zabrac prawko i dobrze, ze to zrobili

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2004-03-23 07:15:39
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

    > tak wiec nie "promila we krwi" tylko "mg w wydychanym powietrzu"
    > 0,15 mg = 0,3 promila (mniej wiecej)
    > tak wiec mieli prawo zabrac prawko i dobrze, ze to zrobili

    biorac pod uwage ze za drugim badaniem bylo o polowe mniej to raczej "nie
    wydaje mnie sie"

  • 8. Data: 2004-03-23 07:23:07
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    szerszen wrote:
    > biorac pod uwage ze za drugim badaniem bylo o polowe mniej to raczej
    > "nie wydaje mnie sie"

    A dlaczego? Czyżby pierwsze badanie było wg Ciebie złe?
    Hiperwentylując się, można znacznie obniżyć poziom alkoholu w
    wydychanym powietrzu.

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 9. Data: 2004-03-23 07:50:09
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Nie mnie złapali! I nie takich pijanych powinni łapać...

  • 10. Data: 2004-03-23 07:50:40
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Oj chyba tak, chodziło o wydychane powietrze... nie znam sie na tym...