    From: "salton" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: stezenie alkoholu we krwi...
    Date: Thu, 25 Mar 2004 07:19:19 +0100

    Użytkownik "szerszen" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:c3rclq$o0k$1@opal.futuro.pl...

    > Użytkownik "SQLvvysyn" <s...@v...pI> napisał w wiadomości

    > ech
    > powtorze sie po raz kolejny
    > to wytlumacz mi po co robi sie (w razie wykrycia alkocholu w wydychanym
    > powietrzu) drugi pomiar?
    >
    > wlasnie po to aby stwierdzic, czy prowadzacy, nie zjadl np omawianego juz
    > batonika, lub pil np jedno piwo i to na tyle dawno ze nie ma to
    > najmniejszego wplywu na jego samokontrole

    tego nie da sie stwierdzic mozna ewentualnie nie stwierdzic wplywu!

    > pomiar za drugim razem nie potwierdza punktu drugiego, jesli mieli
    > watpliwosci, powinni skierowac delikwenta na badanie krwi

    jakie watpliwosci jest pomiar i tyle watpliwosci to mogl mien deliwkwent ale
    sie spieszyl

    > szczegolnie za alkomat nie jest miarodajnym urzadzeniem, daje jedynie
    poglad
    > na sprawe, a do dokladnego pomiaru jest badanie krwi

    zdaje sie ze w tym wypadku jest a czas na kwestionowanie minal

> [...]
    > drugie, dlaczego urzedas tak robi i jak z nim walczyc
    >
    > ale nie po raz pierwszy obserwuje, ze paru pajacykow na tej grupie zamiast
    > pomoc, poradzic, bawi sie w sad i po swojemu interpretujac fakty, nie
    znajac
    > wszystkich okolicznosci feruje wyroki, jesli ktory kolwiek z nich jest na
    > sciezce prawniczej to ja chce byc jak najdalej od tego kraju, bo takie
    > zachowanie nie wrozy nic dobrego, a jedynie potwierdza dlaczego to
    > przestepcy chodza na wolnosci, a czlowiek ktory sie broni idzie do pierdla

    tu jestesmy zgodni - SEZON BURACZANY - trzeba sie przyzwyczaic a czasem
    oslodzic trzcina

    salto