  • 1. Data: 2004-06-24 11:01:41
    Temat: staż a świadectwo pracy
    Od: j...@w...pl (Adamsx777)

    Czy można pracownikowi zaliczyc okresy zatrudnienia do dodatku za
    wysługę lat na podstawie nie koniecznie świadectwa pracy, a na
    podstawie zaświadczenia Rp-7, które to są składane do ZUS? Mam
    pracownika, któremu o dziwo nie chcą wystawić świaectwa pracy z
    poprzedniego zakładu, ale zaświadczenie Rp-7 to mu wystawili. Jakies przepisy?

  • 2. Data: 2004-06-24 12:07:17
    Temat: Re: staż a świadectwo pracy
    Od: "seb" <s...@u...onet.pl>

    Użytkownik "Adamsx777" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracownika, któremu o dziwo nie chcą wystawić świaectwa pracy z
    > poprzedniego zakładu, ale zaświadczenie Rp-7 to mu wystawili. Jakies

    hm.. A nie pomyślałeś, że na świadectwie może być coś ciekawego, czego
    pracownik nie chce pokazać?

    seb

  • 3. Data: 2004-06-24 18:05:33
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

> [...]
    > pracownika, któremu o dziwo nie chcą wystawić świaectwa pracy z
    > poprzedniego zakładu, ale zaświadczenie Rp-7 to mu wystawili. Jakies

    Świadectwo pracy potwierdza okres zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
    Zaświadczenie ZUS Rp-7 to zaświadczenie o zatrudnieniu i wynagrodzeniu
    potwierdzające okres podlegania ubezpieczeniom społecznym (od 01.01.1999
    r. E i R) i może być wystawione nie tylko pracownikowi zatrudnionemu na
    podstawie umowy o pracę, ale również np. zleceniobiorcy czy osobie
    prowadzącej działalność gospodarczą.

    Podstawowym dokumentem potwierdzającym okres zatrudnienia na podstawie
    umowy o pracę jest świadectwo pracy, które powinno zostać wydawane w
    ostatnim dniu zatrudnienia.

    Pozdrawiam

    wa