  • 1. Data: 2004-06-24 08:55:32
    Temat: umowa wiazana - era
    Od: "Dzi Dzia" <d...@N...gazeta.pl>

    jest taka systuacja:
    zakup zaktywacji na 2 lata wraz z aparatem,
    aparat przestaje dzialac /made in china, mototrola/,
    w miejscu zakupu /salon era/ niechetnie przyjmuja sprzet do naprawy /a chyba
    maja obowiazek?/, odsylaja tam gdzie maja śrubokręt /serwis CCS/, ci anuluja
    gwarancje /bezpodstawnie/.
    1. czy mozna wypowiedziec umowe wiazana na aktywacje z uwagi na bezpodstawne
    anulowanie gwarancji?
    2. jak dowiesc ze decyzja o anulowaniu gwarancji jest bezpodstawna /jest
    tylko jeden serwis motoroli w warszawie /aparat dziala, uszkodzenie dotyczy
    klawiatury pod klapka, a oni stwierdzili zgniecenie lub upadek czyli obca
    ingerencje=chamskie wymuszenie naprawy platnej!!!/? w sumie nie potrzeba
    elektronika z zestawem urzadzen pomiarowych bo mozna stwierdzic naocznie i
    dojsc do konkluzji stosujac elementarne zasady logiki.
    czy ktos mial podobne problemy
    dzi

  • 2. Data: 2004-06-24 09:43:30
    Temat: Re: umowa wiazana - era
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Dzi Dzia" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    chyba
    > maja obowiazek?/, odsylaja tam gdzie maja śrubokręt /serwis CCS/, ci

    też miałam historię z anulowaniem gwarancji. wkurzyłam się i zarządałam
    (napisałam odwołanie) zbadanie telefonu w innym serwisie. tam również
    niestety potwierdzili "moją winę", gdyż telefon (k..) był użytkowany
    niezgodnie z warunkami gwarancji.

    > 1. czy mozna wypowiedziec umowe wiazana na aktywacje z uwagi na
    bezpodstawne
    > anulowanie gwarancji?

    nie można, gdyż gwarancja obejmuje telefon a ty zawierasz umowę z formą
    świadczącą usługi telekomunikacyjne i jedno drugiego nie dotyczy. możesz
    ewentualnie np. dogadać się żeby sprzedali ci jakiś inny telefon po
    obniżonej cenie- ale to już ich wola.....

> [...]
    > elektronika z zestawem urzadzen pomiarowych bo mozna stwierdzic naocznie i
    > dojsc do konkluzji stosujac elementarne zasady logiki.

    własnie też miałam problemy z klawiaturą, gdyz w czasie deszczu JEDNA
    KROPELKA spadła mi na klawiaturę i przestał działac klawisz- stwierdzono
    moja wine!!!
    Ale masz prawo zadac zbadania telefonu przez inny serwis i to na ICH koszt,
    bo ci moga wcisnac kit ze to ma byc juz na twój.

    powodzenia
    b.

    http://www.gazeta.pl/usenet/