  • 1. Data: 2004-06-24 11:43:59
    Temat: ziemia pod panstwo
    Od: "sinc@interia" <s...@i...nie.net>

    Witam
    chciałbym kupić kawałek ziemi pod załozenie
    własnego panstwa. Jak sie do tego zabrać
    i gdzie mogę nabyć???
    pozdr
    SinC

  • 2. Data: 2004-06-24 11:55:25
    Temat: Re: ziemia pod panstwo
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "sinc@interia" <s...@i...nie.net> napisał w wiadomości
    > Witam
    > chciałbym kupić kawałek ziemi pod załozenie
    > własnego panstwa. Jak sie do tego zabrać
> [...]

    najpierw przeczytaj przepisy prawa międzynarodowego, mówiące o warunkach
    założenia państwa, a raczej o powstawaniu, dopiero później startuj z takimi
    pytaniami:)

    pozdr.
    b.

  • 3. Data: 2004-06-24 12:07:34
    Od: "sinc@interia" <s...@i...nie.net>

    Użytkownik "bella" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > >

    > najpierw przeczytaj przepisy prawa międzynarodowego, mówiące o warunkach
    > założenia państwa, a raczej o powstawaniu, dopiero później startuj z

    Przeciez pytam od czego zacząc. Mozesz podać jakie konkretne przepisy prawa
    powinienem poznać i gdzie ich szukać?
    pozdr
    SinC

  • 4. Data: 2004-06-24 12:28:15
    Od: qmj137 <q...@p...ath.cx>

    On 2004-06-24, sinc@interia <s...@i...nie.net> wrote:
    > Witam
    > chciałbym kupić kawałek ziemi pod załozenie
    > własnego panstwa. Jak sie do tego zabrać
    > i gdzie mogę nabyć???

    Nabyć ziemi na Ziemi już nie możesz bo ziemi niczyjej już nie ma.
    Jedyne co ci pozostaje to podbój kosmosu lub odbicie ziemi od
    jakiegoś Państwa a potem deklaracja niepodległości i opracowanie
    prawa.

    --
    Try not to have a good time ... This is supposed to be educational.
    -- Charles Schulz

  • 5. Data: 2004-06-24 12:31:51
    Od: "sinc@interia" <s...@i...nie.net>

    Użytkownik "qmj137" <q...@p...ath.cx> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jedyne co ci pozostaje to podbój kosmosu lub odbicie ziemi od
    > jakiegoś Państwa a potem deklaracja niepodległości i opracowanie

    Rosjanie sprzedali Alaskę wiec moze i mi uda sie coś kupić
    wystarczy mi kilka hektarów.
    Nie chce niczego odbijać bo to pokojowe panstwo ma być
    Pozdr
    SinC

  • 6. Data: 2004-06-24 12:45:17
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Thu, 24 Jun 2004 14:07:34 +0200, sinc@interia <s...@i...nie.net>
    napisał:

> [...]
    > takimi
    >>

    > Przeciez pytam od czego zacząc. Mozesz podać jakie konkretne przepisy

    trzy słowa: TO JEST NIEMOŻLIWE

    Aby załozyć wałsne państwo musisz wyjąć kawałek terytorium spod suwerennej
    władzy onnego państwa. A żaden kraj nie będzie tolerował secesji. Wolnych,
    nie załwłaszczonych kawałków ziemi już nie ma. Ostatnia była wyspa Jan
    Mayen. Możesz kupić sobie małą wysepkę na pacyfiku, sprzedaje je np rząd
    Mikronezji, ale żeby ogłosić niepodległość i wywiesić flagę to za mało.
    Owszem paru gości kiedyś spróbowało zakładając parareligijne Dominium
    Melchizedeka w archipelagu Wysp Marshalla: http://www.melchizedek.com/
    Maja konstytyucję, rzad, wydają paszporty i są uznawani przez inne
    wirtualne państewko - Rotumę - oraz Republikę Środkowoafrykańską.
    Paszporty akceptuja kraje Azji Południowo Wschodniej (pewnie dlatego, że
    nie czają co to za jedni)

    A co do przepisów to najpierw polecam lekturę podręcznika do prawa
    międzynarodowego publicznego.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej

  • 7. Data: 2004-06-24 13:39:57
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    > Użytkownik "qmj137" <q...@p...ath.cx> napisał w wiadomości

    > Rosjanie sprzedali Alaskę wiec moze i mi uda sie coś kupić
    > wystarczy mi kilka hektarów.
    > Nie chce niczego odbijać bo to pokojowe panstwo ma być

    w innym sposób raczej nie utworzysz państwa, no chyba że nagle wyłoni się
    jakiś kawałek z dna morskiego na powierzchnię i będziesz pierwszym, kto go
    "zagarnie" i ogłosi powstanie nowego państwa:P

    pozdr.
    b.

  • 8. Data: 2004-06-24 14:17:00
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    sinc@interia wrote:

    > Witam
    > chciałbym kupić kawałek ziemi pod załozenie
    > własnego panstwa. Jak sie do tego zabrać
> [...]

    na prhn to!!! ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 9. Data: 2004-06-24 23:12:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cbeevv$1c0a$1@node3.news.atman.pl>, sinc@interia wrote:
    > chciałbym kupić kawałek ziemi pod załozenie
    > własnego panstwa. Jak sie do tego zabrać

    Poznać fajną dziewczynę, poślubić ją. Będziecie wtedy państwem Sinc.

    > i gdzie mogę nabyć???

    Wejdź np. na "Anonse", tam jest sporo ofert.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2004-06-25 20:06:05
    Od: "TP <WROC>" <y...@y...beep.pl>

    > w innym sposób raczej nie utworzysz państwa, no chyba że nagle wyłoni się
    > jakiś kawałek z dna morskiego na powierzchnię i będziesz pierwszym, kto go
    > "zagarnie" i ogłosi powstanie nowego państwa:P

    No chyba ze sobie sam usypie gdzies na srodku oceanu ;)