  • 1. Data: 2010-03-30 11:20:23
    Temat: sprzet elektroniczny na granicach wewnatrz ue
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Jako ze nie mam zupelnie zadnej wiedzy na ten temat pozwalam
    sobie zapytac - jak wyglada przejazd z np. UK do Polski,
    przez kilka kolejnych krajow ue furgonetka wyladowana
    duza iloscia nowej elektroniki (ilosci powiedzmy hurtowe)
    zakupionej na ebayu od osoby fizycznej czy firmy (faktury itd)

    Wsiada sie i jedzie czy tez trzeba zalatwiac jakies cuda?

  • 2. Data: 2010-03-30 13:22:25
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Wsiada sie i jedzie czy tez trzeba zalatwiac jakies cuda?

    Wewnątrz UE bez cudów.
    Czasem tylko policja/celnicy mogą zapytać o pochodzenie (tak jak i w
    Polsce), więc najlepiej mieć dowód zakupu w jakiejś postaci.

    --
    Krzysztof

  • 3. Data: 2010-03-30 14:40:28
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Ciekawa sprawa z VATem i "wewnętrznym eksportem" może być.
    JaC

    -----

    | Wewnątrz UE bez cudów.
    | Czasem tylko policja/celnicy mogą zapytać o pochodzenie, więc najlepiej mieć dowód
    zakupu w jakiejś postaci.