  • 1. Data: 2010-03-30 09:10:23
    Temat: ilosc pakietow / Mb
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Tworze material pt. "Wplyw logowania i filtrowania Internetu na koszty
    dzialanosci operatorow telekomunikacyjnych" dla Pani Prezes UKE.

    W zwiazku z powyzszym bylbym wdzieczny za dane: aktualna szybkosc na porcie
    vs aktualna ilosc pakietow

    Interesuja mnie najlepiej porty ruchu hurtowego nie mniejsze niz 500Mb/s.

    Jezeli ktos jest chetny to prosze o przeslanie danych. Prosze rowniez o
    wskazanie czy mam wskazywac taka osobe jako zrodlo tych konkretnych danych w
    przygotowywanym materiale.

    Mile widzien sa natomiast informacje w postaci ilosci sesji tcp na takim
    porcie, rozroznienia pakietow pod wzgledem wielkosci oraz na syny i reszte
    ;)

    Icek

  • 2. Data: 2010-03-30 09:32:52
    Temat: Re: ilosc pakietow / Mb
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Icek" napisał:

    > Tworze material pt. "Wplyw logowania i filtrowania Internetu na koszty
    > dzialanosci operatorow telekomunikacyjnych" dla Pani Prezes UKE. [...]
    > Mile widzien sa [...] informacje w postaci ilosci sesji tcp [...]

    Od razu skieruj sprawę do sądu, najwyżej oddali.

  • 3. Data: 2010-03-30 09:34:59
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Icek

    zle mi sie kliknelo ;)

    Icek

  • 4. Data: 2010-03-30 09:47:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w wiadomości grup
    > Tworze material pt. "Wplyw logowania i filtrowania Internetu na koszty
    > dzialanosci operatorow telekomunikacyjnych" dla Pani Prezes UKE.

    Skoro masz tam takie znajomości to spytaj się co z dvb-t. Będzie II etap
    jutro/pojutrze, czy nie.

  • 5. Data: 2010-03-30 13:39:27
    Od: "Arturro" <a...@f...pl>

    > Tworze material pt. "Wplyw logowania i filtrowania Internetu na koszty
    > dzialanosci operatorow telekomunikacyjnych" dla Pani Prezes UKE.

    Lepiej żeby nie wyszło ci że jest to akceptowalne kosztowo.
    Widzę w tobie nadzieję, żeby wybić z głowy rządowi to głupstwo.

    --
    Art