  • 1. Data: 2005-05-05 19:56:51
    Temat: sprzedaż serwisu
    Od: "klikawa" <W...@v...plx>

    załóżmy, że jako prywatna osoba mam zarejestrowaną atrakcyjną domenę.
    na tej domenie jest serwis, który wart jest parę złotych bo jest odwiedzany
    nieźle i bardzo stabilnie
    serwis nie przynosi mi dochodow, ale gdyby tam umiescić reklamy to na pewno
    byłoby inaczej
    nie mam czasu się tym zajmować i chcę sprzedac cały serwis,
    najprawdopodobniej na allegro
    całość wycieniam na powiedzmy około 2-3 tys zł.
    jak to zrobić od strony prawnej?
    faktury nie wystawię
    na pewno jakiś podatek od tego będe musiał zaplacić
    jak się do tego zabrać?

  • 2. Data: 2005-05-05 20:14:00
    Temat: Re: sprzedaż serwisu
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > faktury nie wystawię
    > na pewno jaki? podatek od tego będe musiał zaplacić
    > jak się do tego zabrać?

    Wystawic na allegro. Napisac, ze nie wystawia sie faktury oraz ze
    kupujacy jest zobowiazany do oplacenia PCC. To wystarczy zeby wszystkich
    odstraszyc ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-05-05 20:18:07
    Od: "klikawa" <W...@v...plx>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Wystawic na allegro. Napisac, ze nie wystawia sie faktury oraz ze
    > kupujacy jest zobowiazany do oplacenia PCC. To wystarczy zeby wszystkich
    > odstraszyc ;-)

    PCC mogę zapłacic nie ma sprawy.
    chce żeby wszystko formalnie było OK.
    faktury nie wystawię, bo i jak?

  • 4. Data: 2005-05-05 20:39:13
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    klikawa wrote:

    > PCC mogę zapłacic nie ma sprawy.
    > chce żeby wszystko formalnie było OK.
    > faktury nie wystawię, bo i jak?

    Umowa kupna-sprzedazy? Jak z samochodem sprzedawanym na gieldzie? Nie
    najprosciej?

    Pozdr

    PS. z jakiej branzy bylby to serwis? Jaka ogladalnosc?

    --
    Polskie kino nieudane: Pregi ................... http://tiny.pl/h1n3
    O tym sie mowi: Maria full of grace ............ http://tiny.pl/h1nz

  • 5. Data: 2005-05-05 21:08:16
    Od: scream <n...@p...pl>

    klikawa napisał(a):
    > jak to zrobić od strony prawnej?
    > jak się do tego zabrać?

    umowa kupna-sprzedaży + uwzględnienie tego w PIT rocznym + zapłacisz
    podatek dochodowy

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl