  • 1. Data: 2008-02-28 19:05:08
    Temat: sprzedaz mieszkania z opozniona zaplata
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Witam,
    sprzedaje mieszkanie , jutro spisuje umowe notarialna , niestety pieniadze
    za mieszkanie maja zostac przelane kilka dni pozniej.
    Jak zabezpieczyc sie przed mozliwoscia niezaplacenia przez kupujacego? Jak
    ma byc to wpisane do katu notarialnego , aby w razie niezaplacenia przez
    kupujacego nie bylo problemow z prawem wlasnosci ( na mieszkaniu jest
    obciazenie hipoteczne)

    K.

  • 2. Data: 2008-03-02 13:01:18
    Temat: Re: sprzedaz mieszkania z opozniona zaplata
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Ale z notariuszy w Twoim miescie lenie się porobiły, ani nic klientowi nie doradzą,
    ani nie zaproponują zapisu w umowie,
    tylko ŁUP pieczątka do repertorium i kaska leci ;-))
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2008-03-02 20:03:59
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Ale z notariuszy w Twoim miescie lenie się porobiły, ani nic klientowi nie
    > doradzą, ani nie zaproponują zapisu w umowie,
    > tylko ŁUP pieczątka do repertorium i kaska leci ;-))
    Mam zapis o paragrafie 777 ...ale ( teoretycznie) co w przypadku , jak
    kupujacy nie wplaci - jak odzyskac mieszkanie i przywrocic poprzednie wpisy
    w ksiedze wieczystej?

    K.