  • 1. Data: 2008-02-28 15:26:42
    Temat: Swiadectwo maturalne
    Od: s...@g...com

    Witam!
    Mam pilna prosbe;-). W 1997r.na uczelni (nieukonczonej) zostalo moje
    swiadectwo maturalne. Potrzebne jest mi na juz, pani z dziekanatu
    twierdzi, ze albo zwroce legitymacje albo dam ogloszenie w prasie i po
    14 dniach swiadectwo bedzie wydane. Poniewaz minelo sporo lat czy sa
    podstawy aby odstapic od ogloszenia (przedawnienie czy cos innego)?

    Pozdrawiam
    Jane

  • 2. Data: 2008-02-28 16:03:27
    Temat: Re: Swiadectwo maturalne
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    s...@g...com wrote:
> [...]
    > 14 dniach swiadectwo bedzie wydane. Poniewaz minelo sporo lat czy sa
    > podstawy aby odstapic od ogloszenia (przedawnienie czy cos innego)?

    w ogole nie ma prawa żadąć czegokolwiek.
    Musi wydać dokument, bo nie ma prawa go zatrzymywać
    Proponuje na miejscu wezwać policję.

  • 3. Data: 2008-02-28 16:17:36
    Od: s...@g...com

    witek napisał(a):

    > w ogole nie ma prawa ?ad?? czegokolwiek.
    > Musi wyda? dokument, bo nie ma prawa go zatrzymywa?
    > Proponuje na miejscu wezwa? policj?.

    Ok, intuicyjnie tez mi sie wydaje. Nie mam pojecia na jakiej podstawie
    nie moze zatrzymywac.

  • 4. Data: 2008-02-28 16:44:32
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    s...@g...com pisze:
> [...]
    > 14 dniach swiadectwo bedzie wydane. Poniewaz minelo sporo lat czy sa
    > podstawy aby odstapic od ogloszenia (przedawnienie czy cos innego)?

    Może pomoże:
    http://www.strefamlodych.pl/index.php?option=com_con
    tent&task=view&id=51&Itemid=61

    --
    k.

  • 5. Data: 2008-02-28 16:48:24
    Od: "tu-i-tam" <t...@o...pl>

    d.googlegroups.com...
> [...]
    > swiadectwo maturalne. Potrzebne jest mi na juz, pani z dziekanatu
    > twierdzi, ze albo zwroce legitymacje albo dam ogloszenie w prasie i po

    Mozna wiedziec o co chodzi z tym ogloszeniem ? Ma byc typu "AAAAAAA
    rodowodowe tanio" ?

  • 6. Data: 2008-02-28 16:58:44
    Od: s...@g...com

    wiadomościnews:aa22aa11-e1e7-47fa-abee-3f67cafb3d6e@
    c33g2000hsd.googlegroups.com...

    > Mozna wiedziec o co chodzi z tym ogloszeniem ? Ma byc typu "AAAAAAA
    > rodowodowe tanio" ?

    Hehe, poniewaz niem legitymacji, powinienem oglosic w prasie lokalnej
    o jej zagubieniu. Dalczego? Nie wiem.

  • 7. Data: 2008-02-28 17:50:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    s...@g...com wrote:
    wiadomościnews:aa22aa11-e1e7-47fa-abee-3f67cafb3d6e@
    c33g2000hsd.googlegroups.com...

    > Hehe, poniewaz niem legitymacji, powinienem oglosic w prasie lokalnej
    > o jej zagubieniu. Dalczego? Nie wiem.

    taki wymysl pani i dziekana, zeby odstraszyc studentow od klamania ze
    zgubili legitymacje.

  • 8. Data: 2008-02-28 18:16:03
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 28 Lut, 16:26, s...@g...com wrote:
> [...]
    > 14 dniach swiadectwo bedzie wydane. Poniewaz minelo sporo lat czy sa
    > podstawy aby odstapic od ogloszenia (przedawnienie czy cos innego)?

    Mozesz napisac pismo ze maja ci wydac bo nie moga przetrzymywac twoich
    dokumentow. Ale oczywisice pani musi to zaniesc do dziekana tego nie
    bedzie itd. Wystarczy ze pojdziesz i kilkoma celnymi pytaniami zmusisz
    pania do wydania. Pytania te to:
    - Minelo 11 lat ile jest miejsc w legitymacji na pieczatki?
    - Od stycznia legitymacja wydana przed styczniem 2008 (niebieska) jest
    nieaktualna dlaczego wiec musisz ja zdawac skoro i tak nie jest
    legitymacja a jedynie kawalkiem papieru z twoim zdjeciem.
    - Legitymacja ulegla zniszczeniu jakie ogloszenia trzeba dac?

  • 9. Data: 2008-02-28 18:55:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    .googlegroups.com...

    Było już kilka razy w na tej grupie - art. 276 kodeksu karnego. Z tym, że
    tu trzeba wziąć poprawkę na fakt, że niekoniecznie muszą Twoje dokumenty
    przez te wszystkie lata przechowywać na biurku i chwilę może im zająć ich
    znalezienie.

  • 10. Data: 2008-02-28 20:35:58
    Od: s...@g...com

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > przez te wszystkie lata przechowywać na biurku i chwilę może im zająć ich

    Sorry za powielanie tematu, nie wyszukałem;-(, ale jesli juz watek
    jest...

    - moj argument, ze to moj dokument i nie maja prawa go przetrzymywac,
    na pani z dziekanatu nie robi wrazenia
    - pani odnalazla moja teczke w archiwum
    - pani stwierdzila, ze legitymacja to druk scislego zarachowania, na
    moja odpowiedz, ze nawet ksiege drukow scislego zarachowania
    przechowuje sie 5 lat, odparla, ze musi miec moja teczke zamknieta i
    koniec
    - pani stwiedzila, ze byla u dziekana i on potwierdzil jej slowa
    - pani stwiedzila, ze moze mi wydac poswiadczony odpis mojego
    swiadectwa....

    Mam mozliwosc odebrania swiadectwa tylko jutro. Poniewaz wyglada, ze
    przejscie na forme pisemna z uzywaniem art. kodeksu karnego, spowoduje
    przejscie na "ustawowy" czas odpowiedzi, cos jak kopanie sie z koniem,
    czyli nie bede mogl odebrac, poprosze o ostnia porade. Jakiego
    argumentu uzyc, zeby swiadectwo wyslali mi do na adres domowy.

    Pozdrawiam i dzieki