  • 11. Data: 2004-07-05 12:39:36
    Temat: Re: sprzedaz dzialki pod atostrade ????
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Ty jaja sobie robisz czy naprawde jesteś tak głupi? Spróbuj zaprojetować
    > trase pod autostrade i nie natknąc się przy okazji na czyjąś własność...
    > Życze powodzenia... Ta autostrada (jeżeli to w ogole wykonalne, a nie
    sądze
    > zyby bylo...) musiała by sie składac chyba z samych zakrętów...
    > Podsumowując gratuluje pomysłu...

    zawsze mozna "most" zrobic.
    glupie jest nazywanie kogogs komu chca odebrac komus wlasnosc cwianiakiem.

    P.

  • 12. Data: 2004-07-05 13:41:52
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > zawsze mozna "most" zrobic.
    > glupie jest nazywanie kogogs komu chca odebrac komus wlasnosc
    cwianiakiem.

    ale zdanie...hmm.. . "kogoś komu chcą odebrać jego własność" .. moze tak
    lepiej :)
    na szybkiego zawsze jakies glupoty powstaja.

    P.

  • 13. Data: 2004-07-05 14:15:49
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości

    > zawsze mozna "most" zrobic.
    ta najlepiej wzdłuż wisły.
    > glupie jest nazywanie kogogs komu chca odebrac komus wlasnosc
    cwianiakiem.

    Nie odebrać, a porostu przeprowadzić bez szkody w inne miejsce wynagradzając
    szkody na ile jest to możliwe

  • 14. Data: 2004-07-05 16:49:49
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    KALKOL wrote:
    > Na autostrade potzreba okolo 300-metrowy pas ziemi. Biorącpod uwagę twój to
    > myślenia powstał by labirynt,
    [...]

    Hmmm... coś mi się wydaje, że autostrada nie może również posiadać zbyt
    częstych / żadkich / ostrych / łagodnych łuków, więc raczej byłby
    problem ze zbudowaniem labiryntu. ;-)

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 15. Data: 2004-07-05 16:52:34
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Przemyslaw Rokicki wrote:
    > zawsze mozna "most" zrobic.
    > glupie jest nazywanie kogogs komu chca odebrac komus wlasnosc cwianiakiem.

    Chyba wiszący, przezroczysty i przewiewny? Pocyztaj okoliczne wątki - co
    i raz ktoś robi awanturę o słupy TP S.A., więc tylko czekać na procesy o
    własność przestrzeni ponad działką na danej wysokości. :)

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 16. Data: 2004-07-05 17:27:24
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Czarek Gorzeński" <c...@p...org> napisał w wiadomości

    > Chyba wiszący, przezroczysty i przewiewny? Pocyztaj okoliczne wątki - co
    > i raz ktoś robi awanturę o słupy TP S.A., więc tylko czekać na procesy o
    > własność przestrzeni ponad działką na danej wysokości. :)

    niestety ale obawiam się że przegrane bo własnoscią w Polsce jest tylko sama
    powierzchnia działki co robisz pod i nad to musisz pytać państwo o zgodę

  • 17. Data: 2004-07-05 17:28:38
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

    > Hmmm... coś mi się wydaje, że autostrada nie może również posiadać zbyt
    > częstych / żadkich / ostrych / łagodnych łuków, więc raczej byłby
    > problem ze zbudowaniem labiryntu. ;-)

    e tam tylko cwaniaki buduja proste autostrady;)

  • 18. Data: 2004-07-05 17:38:36
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Mon, 5 Jul 2004 19:27:24 +0200, KALKOL <w...@g...pl> napisał:

> [...]
    > sama
    > powierzchnia działki co robisz pod i nad to musisz pytać państwo o zgodę

    ciekawa koncepcja. A mogę spytac o podstawy prawne tego odkrywczego
    stwierdzenia?

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwość jest podobno najwyższym dobrem Rzeczypospolitej

  • 19. Data: 2004-07-05 19:13:53
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Dnia Mon, 5 Jul 2004 19:27:24 +0200, KALKOL <w...@g...pl> napisał:
    >
    > ciekawa koncepcja. A mogę spytac o podstawy prawne tego odkrywczego
    > stwierdzenia?

    Art. 46. § 1. KC

  • 20. Data: 2004-07-06 07:22:11
    Od: Falkenstein <f...@p...fm>

    Dnia Mon, 5 Jul 2004 21:13:53 +0200, KALKOL <w...@g...pl> napisał:

    > Użytkownik "Falkenstein" <f...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Art. 46. § 1. KC

    to definicja nieruchomosci a nie przepis o zasięgu prawa własności. A ten
    jest stały i niezmienny od 2000 lat. Prawo własności nieruchomości sięga
    tak głąboko i tak wysoko jak sięgają mozliwości gospodarczego ykorzystania
    nieruchomości przez właściciela.

    Wypadałoby jeszcze trochę poczytać...