  • 1. Data: 2005-05-09 12:35:07
    Temat: sprzedaż domu nieujawnionego w kw
    Od: m...@b...pl (m...@b...pl)

    Witam,
    Mam male pytanie: czy mozna sprzedac mieszkanie w domu dwurodzinnym, ktory nie zostal
    ujawniony w ksiedze wieczystej? Pozwolenie na uzytkowanie budynku zostalo wydane ok.
    40 lat temu, budynek widnieje tez na mapie ewidencyjnej. Jedynie w KW wpisana jest
    dzialka niezabudowana. Zlozony zostal wniosek o ujawnienie budynku, ale procedura
    trwa ok. roku, a tyle ze sprzedaza nie mam zamiaru czekac. Czy notariusz moze
    sporzadzic akt sprzedazy na podstawie dokumentow takich jak pozwolenie na
    uzytkowanie, wyrys z mapy ewidencyjnej, akt notarialny kupna tego mieszkania (wtedy
    tez budynek nie byl ujawniony, bo budowa nie byla jeszcze ukonczona, ale w akcie
    opisane jest, jakie czesci budynku bedacego wspolwlasnoscia beda uzytkowane przez
    nabywcow)?

  • 2. Data: 2005-05-09 22:48:10
    Temat: Re: sprzedaż domu nieujawnionego w kw
    Od: "MJ" <m...@p...onet.pl>

    pisząc o sprzedaży mieszkania masz na myśli sprzedaż całej działki z domem i
    mieszkaniem? Czy może wyodrębnienie lokalu (mieszkania) i zbycie tego
    mieszkania jako nieruchomości lokalowej?

  • 3. Data: 2005-05-09 22:49:11
    Od: "MJ" <m...@p...onet.pl>

    I gdzie ty mieszkasz, że ujawnienie busynku w księdze trwa rok?
    U mnie to trwało miesiąc od złożenia wniosku.