  • 1. Data: 2005-05-09 11:26:04
    Temat: porady prawne-postepowanie egzekucyjne/ windykacja
    Od: biuro <g...@g...pl>

    Jezeli jest problem prawny z dluznikiem
    -Jezeli jest problem prawny z wierzycielem
    -jezeli prowadzone jest postepowanie egzekucyjne
    -Jezeli firma chce podpisac duzy kontrakt. wiarygodnosc firmy, opracowanie
    umowy oraz rodzaju zabezpieczen
    potrzebna porada? Zapraszamy do wspolpracy
    www.pactuminkasso.pl

  • 2. Data: 2005-05-09 13:15:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "biuro" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli jest problem prawny z dłużnikiem
    > -Jeżeli jest problem prawny z wierzycielem
    > -jeżeli prowadzone jest postępowanie egzekucyjne
    > -Jeżeli firma chce podpisać duży kontrakt. wiarygodność firmy,
    opracowanie
    > umowy oraz rodzaju zabezpieczeń
    > potrzebna porada? Zapraszamy do współpracy

    A nie mógł byś sobie sam udzielić porady prawnej w zakresie przepisów o
    wysyłaniu spamu? Wiem, ze szewc bez butów chodzi, ale tak w ramach
    chwili wolnego czasu rzuć okiem na odpowiednie przepisy, bo inaczej
    doniesienie się do abuse wysmaruje.