    From: "MJ" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprzedaż domu nieujawnionego w kw
    Date: Tue, 10 May 2005 00:48:10 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@62.233.185.6

    pisząc o sprzedaży mieszkania masz na myśli sprzedaż całej działki z domem i
    mieszkaniem? Czy może wyodrębnienie lokalu (mieszkania) i zbycie tego
    mieszkania jako nieruchomości lokalowej?

    Użytkownik <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Mam male pytanie: czy mozna sprzedac mieszkanie w domu dwurodzinnym, ktory
    nie zostal ujawniony w ksiedze wieczystej? Pozwolenie na uzytkowanie budynku
    zostalo wydane ok. 40 lat temu, budynek widnieje tez na mapie ewidencyjnej.
    Jedynie w KW wpisana jest dzialka niezabudowana. Zlozony zostal wniosek o
    ujawnienie budynku, ale procedura trwa ok. roku, a tyle ze sprzedaza nie mam
    zamiaru czekac. Czy notariusz moze sporzadzic akt sprzedazy na podstawie
    dokumentow takich jak pozwolenie na uzytkowanie, wyrys z mapy ewidencyjnej,
    akt notarialny kupna tego mieszkania (wtedy tez budynek nie byl ujawniony,
    bo budowa nie byla jeszcze ukonczona, ale w akcie opisane jest, jakie czesci
    budynku bedacego wspolwlasnoscia beda uzytkowane przez nabywcow)?