  • 1. Data: 2002-06-02 20:12:49
    Temat: sprawa klifu
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    Nie wiem czy ktos ogladal TV dzis (np. wiadomosci). Chodzi mi mianowicie o
    wypowiedz
    jakiegos goscia z policji na temat strzelaniny w centrum handlowym w Warszawie.
    Policjant
    powiedzial, ze "zatrzymany" pokrzywdzony moze byc aresztowany - jezeli
    oczywiscie prokurator
    znajdzie podstawy do zlozenia wniosku.
    No nie wiem - moze Policja ma cos na tego pokrzywdzonego itp, ale jezeli
    jest tak jak wiemy wszyscy,
    tzn. strzelano tylko do niego, to Policjant wykazal sie totalnym brakiem
    kwalifikacji i wiedzy. Jak
    go sluchalem to myslalem, ze spadne z krzesla. Przeciez jezeli ktos bedzie do
    mnie strzelal i zaczna
    mnie potem przesluchiwac na ta okolicznosc, to inny duren tez moze powiedziec,
    ze mnie za to
    aresztuja...
    Moze was to nie oburza, ale prosze o opinie na ten temat. Mam nadzieje, ze
    ktos z Was zauwazyl
    ta "wypowiedz" w telewizorni.

    --
    napisal Konrad G. ,

  • 2. Data: 2002-06-03 19:55:57
    Temat: Re: sprawa klifu
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 2 Jun 2002 22:12:49 +0200), "Legislator"
    <g...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >mnie strzelal i zaczna
    >mnie potem przesluchiwac na ta okolicznosc, to inny duren tez moze powiedziec,

    Nie oglądałem TV i nie znam sprawy. Ale znam za to człowieka, do
    którego strzelano i na nieszczęście nie trafiono... I wcale mnie to
    nie cieszy, ze nie trafiono...

    Generalnie nierzadko tak bywa, że jak do kogoś strzelają, to jest to
    sygnał (a przynajmniej powinien być) dla policji, żeby mu się
    przyglądnęła z bliska...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2002-06-05 16:29:52
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Tristan Alder <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:h...@4...com..
    .

> [...]
    >
    > Generalnie nierzadko tak bywa, że jak do kogoś strzelają, to jest to
    > sygnał (a przynajmniej powinien być) dla policji, żeby mu się

    Oczywiscie, ze bez powodu do niego nie strzelano i jezeli uczestniczy w jakiejs
    "wojnie gangow", to tez ma cos na sumieniu. Nie uzasadnia jednak jego
    aresztowania
    to, ze chciano go zastrzelic. A tak to przedstawil policjant.

    Konrad G.