  • 1. Data: 2002-06-02 17:52:58
    Temat: oszukany !
    Od: "bezprym" <b...@h...pl>

    Cze!
    Zostałem bardzo oszukany na zakupie komputera facet sprzedałe mi komputer ,
    który ma około 7lat i nie wiem co z tym zrobić .Był do tego beszczelny że
    nawet monitor wepchnoł mi 11 letni dysk 4G a prosiłem o 20 procesor o którym
    w życiu nie słyszałem i wywaliłem za to prawie 3000zł jedyne co było nowe
    tylko nie wiem czy używane jest drukarka jedyna moja wina to że nie zajżałem
    do pudełek .
    jeżeli wiecie do kogo się z tym zwrucić to prosze o rade ...

    dzięki i tylko prosze bez żadnych podtekstów

  • 2. Data: 2002-06-02 18:53:32
    Temat: Re: oszukany !
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Zostałem bardzo oszukany na zakupie komputera facet sprzedałe mi komputer ,

    [ciach]

    >jeżeli wiecie do kogo się z tym zwrucić to prosze o rade ...

    A jakie masz dowody - dokumenty etc?

    januszek

  • 3. Data: 2002-06-03 09:11:46
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    "bezprym" <b...@h...pl> skribis:

    >procesor o którym
    >w życiu nie słyszałem

    jaki ?

    >i wywaliłem za to prawie 3000zł jedyne co było nowe
    >tylko nie wiem czy używane jest drukarka jedyna moja wina to że nie zajżałem
    >do pudełek .

    czy wg. sprzedawcy mialo byc cos innego niz jest, czy tez kupiles w ciemno
    ?

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,