  • 1. Data: 2002-06-02 21:00:36
    Temat: sprawa odprawy
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    Witajcie,

    mam takie pytanie. Znalazłem się w takiej sytuacji, iż firma wypowiedziała
    mi , w ramach zwolnień grupowych, umowe o pracę (3 miesięczny okres
    wypowiedzenia - do 30.06). Przysługuje mi odprawa w wysokośći
    jednomiesięcznego wynagrodzenia. Udało mi się znaleźć nową pracę. W związku
    z tym czy odprawa nie przepadnie, jeżeli:

    A wystąpie z wnioskiem o skrócenie okresu wypowiedzenia,
    B wystąpie z wnioskiem o rozwiązanie umowy za "porozumieniem stron",
    C wykorzystam cały urlop, na pozostały czas wezmę bezpłatny i w tym czasie
    podejmę nową pracę,
    D poproszę o zwolnienie mnie z obowiązku śwuadczenia pracy i podejmę nową
    pracę w tym czasie?

    Strasznie sie cieszę, że mam nową pracę, ale nie chciałbym, żeby ta odprawa
    przepadła :). Może jeszce dodam, iż nową prace będzie na razie na podstawie
    umowy o pracę.

    Aha, i co zrobić, jeżeli pracodawca nie "puści" mnie wcześniej z firmy?

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa

    m...@s...pl