  • 1. Data: 2004-02-23 21:14:11
    Temat: spotkanie z sędzią , prokuratorem.
    Od: "Robert" <r...@p...gazeta.pl>

    Witam Serdecznie !!

    Słyszałem w telewizji o możliwości spotkań w tym tygodniu z sędzią,
    prokuratorem w celu przedstawienia swoich
    spraw. Czy może mi ktoś wskazać gdzie takie spotkania się odbywają
    i w jakich godzinach?

    Z szacunkiem:
    inz.Robert Kubanek
    r...@p...onet.pl
    Szczecin

  • 2. Data: 2004-02-23 21:28:20
    Temat: Re: spotkanie z sędzią , prokuratorem.
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prokuratorem w celu przedstawienia swoich
    > spraw. Czy może mi ktoś wskazać gdzie takie spotkania się

    Nie w celu przedstawienia spraw, tylko uzyskania inforamcji o prawach
    przysługujacych ofiarom przestępstw.
    To nie jest tydzień bezpłatnych porad, tylko tydzień pomocy ofiarom
    przestępstw. No ale oczywiście pismaki jak zwykle wszystko przekręcili.

    A po dokładne godziny i miejsca radze siegnąc do lokalnej prasy, dzisiaj był
    pierwszy dzień więc z pewnością o tym napisali.

  • 3. Data: 2004-02-23 21:30:08
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    Robert wyskrobał(a):
    > Słyszałem w telewizji o możliwości spotkań w tym tygodniu z sędzią,
    > prokuratorem w celu przedstawienia swoich
    > spraw. Czy może mi ktoś wskazać gdzie takie spotkania się
    > odbywają i w jakich godzinach?

    Idź sobie do sądu rejonowego lub prokuratury rejonowej w Twoim mieście to
    będziesz wiedział dokładnie. Najprawdopodobniej konsultacje takie będą w
    godzinach pracy tych instytucji, czyli 8(9)-15.

    --
    Bartek Gliniecki