  • 11. Data: 2010-04-29 15:28:46
    Temat: Re: spoldzielnia mieszkaniowa
    Od: Matt <m...@g...com>

    Oj chyba muszę odszczekać - ze strzelaniem to raczej była Stokrotka.
    Ale prąd i inne jej rady nadal zostają.

    --
    Regards
    Matt

  • 12. Data: 2010-04-29 15:54:20
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-29 17:26, Matt pisze:

    > Przecież to jakaś mitomanka, wg. niej policjanci "stszelali" do niej w
    > budynku sądu i nikt tego nie zauważył,

    Ty głupi gnoju śmierdzący. Idź do szkoły nieuku. Tą "stokrotką" to
    pewnie ty jesteś bęcwale.

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-04-29 16:00:35
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-29 17:26, Matt pisze:

    Jeszcze ci napisze ty głupi szczylu, że nie masz pewnie zadnych
    problemów, bo mieszkasz u mamusi i tatusia i oni się borykają ze
    wszystkimi problemami mieszkaniowymi i budowlanymi a ty dostajesz od
    nich żryć i nie masz nic na głowie.
    Ucz się szczylku i nie szczekaj potworku.

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-04-29 16:29:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
> [...]
    > nich żryć i nie masz nic na głowie.
    > Ucz się szczylku i nie szczekaj potworku.

    piania ci z kłów cieknie.

  • 15. Data: 2010-04-29 16:41:24
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-04-29, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    [...]

    > piania ci z kłów cieknie.

    No akurat pomylenie ze stokrotką, to jest obelga usenetowa najwyższej
    kategorii. Też bym się wkurzył ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 16. Data: 2010-04-29 17:16:58
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia 29 Apr 2010 18:41:24 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > No akurat pomylenie ze stokrotką, to jest obelga usenetowa najwyższej
    > kategorii. Też bym się wkurzył ;)

    Że niby Animka to jakiś szczebel wyżej? :)

    AK

  • 17. Data: 2010-04-29 17:36:18
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-29 19:16, Andrzej Kubiak pisze:

    > Że niby Animka to jakiś szczebel wyżej? :)

    A ty skąd się tu ucotałeś? Zaczynasz przygodę z internetem i sądzisz, że
    ten sposób jest najwłaściwszy?
    Kto dał wam prawo do krytykowania tego co napisałam o swoim własnym
    mieszkaniu?
    To jest grupa "prawo", a nie wasz śmietnik.
    Won!

    --
    animka

  • 18. Data: 2010-04-29 17:58:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
    > Won!

    Eee, nie za bardzo sie szarogęsisz?

  • 19. Data: 2010-04-29 18:19:19
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-04-29 19:36, Użytkownik Animka napisał:

    > A ty skąd się tu ucotałeś? Zaczynasz przygodę z internetem i sądzisz, że
    > ten sposób jest najwłaściwszy?
    > Kto dał wam prawo do krytykowania tego co napisałam o swoim własnym
    > mieszkaniu?

    Następnym razem napisz to na ścianie, nie będziemy tego komentować.
    A jak już musisz na kompie to najlepiej flamastrem na obudowie.

    > To jest grupa "prawo", a nie wasz śmietnik.

    Twój też nie więc sobie odpuść.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2010-04-30 04:29:18
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 29 Apr 2010 19:36:18 +0200, Animka napisał(a):

    > To jest grupa "prawo", a nie wasz śmietnik.

    Twoje posty, na dowolnej grupie, to śmietnik.

    > Won!

    Podanie rozpatrzone negatywnie, porządź karaluchom w swojej, niewietrzonej
    przez dekadę, kuchni. :>

    AK