  • 1. Data: 2007-01-23 13:22:52
    Temat: spoldzielnia budowlana a podwykonawcy - kto odpowiedzialny za fuszerke
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    witam

    odebralismy nowe mieszkanko wybudowane przez spoldzielnie. Przy odbiorze
    zastrzezenia mielismy do okien. Nie dosc ze wstawili nam normalne
    (prosilismy o antywlamaniowe) to jeszcze drzwi balkonowe maja olbrzymia
    szpare u dolu i otwieraja sie z kopa.
    Spoldzielnia odysla nas do podwykonawcy ktory to montowal mowiac ze to
    nie oni to robili i powinnismy pertraktowac bezpodrednio z podwykonawca.
    Czy to prawda i jak mamy dalej postepowac? W koncu jestem czlonkiem
    spoldzielni wiec chyba spoldzielnia bierze odpowiedzialnosc za wykonanie
    uslug.
    Na jakie przepisy sie powolywac?

    PanTalon

  • 2. Data: 2007-01-23 13:31:06
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Na jakie przepisy sie powolywac?

    Na zaniechanie uiszczania czynszu do czasu usuniecia usterek. Zwykle
    skutkuje.

    +inz.leva+

  • 3. Data: 2007-01-23 14:14:58
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Na zaniechanie uiszczania czynszu do czasu usuniecia usterek. Zwykle
    > skutkuje.

    Przy czym spoldzielnia moze za zaleglosci w czynszu wysiudac ich z
    członkowstwa a takze z mieszkania ... :))

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 4. Data: 2007-01-23 16:13:30
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Przy czym spoldzielnia moze za zaleglosci w czynszu wysiudac ich z
    > członkowstwa a takze z mieszkania ... :))

    Oczywiście. Pod warunkiem, że najpierw usunie usterki, a czynsz dalej nie
    będzie płacony.
    Opłacanie czynszu = wykonywanie obowiązków spoczywających na spółdzielni.
    Jeśli to drugie nie zachodzi, to pierwsza czynność jest zbędna.

    *piotr'ek*