  • 1. Data: 2007-01-23 11:21:55
    Temat: Ciągłość zatrudnienia
    Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl>

    Jakie są zasady przy zmianie pracy, czy powinno się zmieniać na
    zasadzie do 15 pracodawca A, od 16 pracodawca B?
    Co się dzieje w przypadku, kiedy ma się trzy dni przerwy?
    Ubezpieczenie zdrowotne działa miesiąc po rozwiązaniu umowy, ale
    czym to grozi długofalowo? Czy traci się jakieś uprawnienia
    emerytalne, zdrowotne, pracownicze?

    Dzięki za odpowiedź albo odesłanie do jakiegos www dla opornych.

    --
    .......:: s i w a ::.......
    .:: JID:s...@j...org ::.

  • 2. Data: 2007-01-23 11:37:58
    Temat: Re: Ciągłość zatrudnienia
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu siwa porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jakie są zasady przy zmianie pracy, czy powinno się zmieniać na
    > zasadzie do 15 pracodawca A, od 16 pracodawca B?
    > Co się dzieje w przypadku, kiedy ma się trzy dni przerwy?
    Nic
    > Ubezpieczenie zdrowotne działa miesiąc po rozwiązaniu umowy, ale
    > czym to grozi długofalowo? Czy traci się jakieś uprawnienia
    > emerytalne, zdrowotne, pracownicze?
    Niczym.
    Twoje pytanie to chyba zaszlosc z minionego okresu - moja mama tez
    twierdzi ze 'powinna byc ciaglosc bo tak' ale jakiegos sensownego
    argumentu nie potrafi podac.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-01-23 12:54:03
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *siwa* na tej grupie:

    > Jakie są zasady przy zmianie pracy, czy powinno się zmieniać na
    > zasadzie do 15 pracodawca A, od 16 pracodawca B?

    Nie wiem co dokładnie masz na myśli, czy zmianę pracodawcy czy
    przejście zakładu pracy na nowego pracodawcę, na wszelki wypadek
    wklejam link do www dla opornych ;-)
    http://prawo.money.pl/aktualnosci/okiem-eksperta/art
    ykul/trudne;przejecia;a;prawo;pracy,67,0,212547.html

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2007-01-23 13:15:44
    Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl>

    Olgierd <n...@n...spam.no.problem> napisał(a):

    > Nie wiem co dokładnie masz na myśli, czy zmianę pracodawcy czy
    > przejście zakładu pracy na nowego pracodawcę

    Zmianę pracodawcy na szczęscie ;)

    --
    .:: JID:s...@j...org ::.