  • 11. Data: 2012-02-15 12:37:13
    Temat: Re: spadek a ew. długi spadkodawcy
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>

    Ponoć jest szansa, żeby obyło się bez zaliczki, lecz "w ciężar spadku".

    -----

  • 12. Data: 2012-02-15 13:36:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Feb 2012, _ąćęłńóśźż. wrote:

    > Jak widać "fajnie" być np. żoną zmarłego posiadacza spółdzielczego prawa.

    No tu niestety masz rację.

    > Ale oni tam o krzyżu będą przez 4 lata gadać, to to co ich podnieca, poza
    > dietami oczywiście.

    I tu też.

    > Swoją drogą spółdzielnia może coś kombinować, bo przykładowo miesięczne
    > opłaty ktoś powinien wnosić.
    > I co, spółdzielnia nie poinformuje nikogo o wysokości opłat, "nie bo nie"??

    A tu zgrywasz lamera - w jakiej roli występuje ten "ktoś"?
    (mam na myśli ustawowe zobowiązania lokatorów itp, które dają podstawy
    do żądania informacji ile ten "ktoś" staje się winien, ale to
    nie to samo, co informacja ile *kto inny* jest winien).

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2012-02-15 14:07:29
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>

    > Ile zapłaciłaś komornikowi?

    Nic - wartość spadku została oceniona na zero, były tylko długi. Nie
    odrzucaliśmy spadku dlatego, żeby uniknąć jego przejścia na dalszych
    członków rodziny.
    Swoją drogą, ponieważ byąłm wnioskodawcą - byłam pewna, że dostanę jakiś
    rachunek za czynności komornicze, ale nic nie przyszlo.

    marzatela
    ----------------------
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl

  • 14. Data: 2012-02-15 17:56:41
    Od: Mario <m...@g...pl>

> [...]
    > zobowiązań. Spadkobiercy informowali wg własnej wiedzy o ewentualnych
    > lredytach, komornik sam wysyłał zapytania do banków.

    Da się także u notariusza, Komornik obecnie inkasuje okolo 350zl za
    kazdą godzinę pracy przy spisie...

    Sęk w tym, że jeśli uda się wszcząć przeciw Tobie postępowanie
    egzekucyjne i dopiero wtedy przedstawisz danemu Komornikowi /
    Wierzycielowi protokół to i tak możesz zostać obciążona kosztami tego
    postępowania

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2012-02-16 14:24:35
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    > przedstaw im dokument z sądu potwierdzajacy dziedziczenie to sie dowiesz,

    > juz je nabyles z dniem smierci ojca. >

    Niekoniecznie,- ojciec za zycia mógł sporzadzić testament ,w którym go
    wydziedziczył;-)