  • 1. Data: 2005-10-26 21:51:35
    Temat: sp. z.o.o jakie koszta.
    Od: "MkSystem" <m...@w...pl>

    witam,

    chciałem zapytać jakie mogą być kompletne koszta założenia spółki z.o.o. dwu
    osoba (małżeństwo)

  • 2. Data: 2005-10-27 15:58:30
    Temat: Re: sp. z.o.o jakie koszta.
    Od: "prodrive" <W...@p...fm>

    Użytkownik "MkSystem" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    >
    > chciałem zapytać jakie mogą być kompletne koszta założenia spółki z.o.o.
    > dwu osoba (małżeństwo)
    kwoty moga sie delikatnie roznic bo robilem to rok temu i juz dobrze nie
    pamietam
    650 KRS
    500 ogloszenie w monitorze
    300 przygotowanie umowy spolki przez prawnika
    1700 notariusz
    300 przygotowanie deklaracji do krs przez prawnika
    200 wzory podpisow u notariusza
    180 zgloszenie do VAT w US
    50 000 kapital (czesc moze byc aportem)
    i jakies tam jeszcze mniejsze oplaty ale nie pamietam

  • 3. Data: 2005-10-27 19:27:05
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    > 650 KRS
    1000 zł opłata sądowa

    Aga

  • 4. Data: 2005-10-27 21:14:42
    Od: "MkSystem" <m...@w...pl>

    Użytkownik "prodrive" <W...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > 180 zgloszenie do VAT w US
    > 50 000 kapital (czesc moze byc aportem)
    > i jakies tam jeszcze mniejsze oplaty ale nie pamietam

    jezuuuuuuuuuuuuuu tyle tego wszystkieg? a te 50 000 moze byc tylko aportem
    ??

  • 5. Data: 2005-10-27 21:25:32
    Od: "B.Paciorek" <s...@s...pl>

    MkSystem napisał(a):
    > Użytkownik "prodrive" <W...@p...fm> napisał w wiadomości

    > jezuuuuuuuuuuuuuu tyle tego wszystkieg? a te 50 000 moze byc tylko aportem
    > ??

    oj lepiej nie!

  • 6. Data: 2005-10-28 05:40:05
    Od: "MkSystem" <m...@w...pl>