  • Data: 2004-08-28 13:37:29
    Temat: Re: smiertelny wypadek samochodowy
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 28. sierpnia 2004 10:35 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Sebol:

    > Dnia Sat, 28 Aug 2004 00:58:07 +0200, Tristan Alder naskrobał(a):

    > twoja mętna odpowiedz jest zdecydowanie NTG w przeciwieństwie do
    > konkretnego pytania.

    O sposoby pociągnięcia zmarłego do odpowiedzialności? O pośmiertnie
    przyznanych odznaczeniach słyszałem, ale o pośmiertnym sądzeniu nie.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)