1. Data: 2004-08-27 21:34:46
Temat:smiertelny wypadek samochodowy
Od:mad <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sytuacja przedstawia sie w nastepujacy sposob:

w wyniku wypadku samochodowego gina 2 osoby: pasazer i kierwoca.
Kierowca prowadzil samochod po spozyciu alkoholu. Z Jakimi
roszczeniami i w stosunku do kogo moga wystapic rodzice zmarlego
pasazera.

Z gory Bardzo dziekuje za wszelka pomoc.

2. Data: 2004-08-27 22:58:07
Temat:Re: smiertelny wypadek samochodowy
Od:Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na pismo z dnia pią 27. sierpnia 2004 23:34 opublikowane na
pl.soc.prawo podpisane mad:

> [...]
> Kierowca prowadzil samochod po spozyciu alkoholu. Z Jakimi
> roszczeniami i w stosunku do kogo moga wystapic rodzice zmarlego

Może do jakiejś zaklinaczki vooodoooo czy jakiegoś innego medium? Z
modlitwami do Boga może być krucho w tym wypadku, bo on wg przyjętych
założeń nie pochwala odwetów i zemst. Choć pewnie stosowną karę przyznał
owemu kierowcy.

Tak czy siak, dyskusja chyba NTG, prawda?

--
Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
(ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

3. Data: 2004-08-28 08:06:42
Od:"plusz" <l...@p...niespamowanie.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik mad <g...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Kierowca prowadzil samochod po spozyciu alkoholu. Z Jakimi
> roszczeniami i w stosunku do kogo moga wystapic rodzice zmarlego

jesli pasazer wsiadl z pijanym kierowca ... to chyba raczej sam sobie winien

plusz ( http://www.plusz.pl )
/porada miesiaca: wysylajac list do wielu uzytkowników korzystaj z pola UDW
(BCC) /

4. Data: 2004-08-28 08:14:00
Od:mad <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Aug 2004 23:34:46 +0200, mad <g...@g...pl> wrote:

> [...]
>roszczeniami i w stosunku do kogo moga wystapic rodzice zmarlego
>pasazera.
>
>Z gory Bardzo dziekuje za wszelka pomoc.

dobra prosciej bo widze ze ciezko idzie czy rodzice moga zadac
zadoscuczynienia za doznana krzywde ????? o podstawe bardzo prosze ???

5. Data: 2004-08-28 08:16:47
Od:"Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No roszczenia ewentualnie do Ubezpieczyciela samochodu z odpowiedzialności
cywilnej.

6. Data: 2004-08-28 08:35:33
Od:Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Aug 2004 00:58:07 +0200, Tristan Alder naskrobał(a):

> [...]
> owemu kierowcy.
>
> Tak czy siak, dyskusja chyba NTG, prawda?

twoja mętna odpowiedz jest zdecydowanie NTG w przeciwieństwie do
konkretnego pytania.

--
United Devices Cancer Research Project
www.grid.org

7. Data: 2004-08-28 08:52:59
Od:"::WiReFree::" <m...@n...chipdrive.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie moga od Boga, skoro sprawca nie zyje.

8. Data: 2004-08-28 10:06:42
Od:"plusz" <l...@p...niespamowanie.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dobra prosciej bo widze ze ciezko idzie czy rodzice moga zadac
> zadoscuczynienia za doznana krzywde ????? o podstawe bardzo prosze ???

za jakie krzywdy ?
jesi ktos wskakuje na 20 metrowa wode i sie topi to kto jest winny ?

albo jesli skacze np. z 10 pietra ? do kogo sie zglosic po zadosuczynienie ?
do wlasciciela budynku ?:)

jesli bylby to transport publiczny to moze jeszcze ...
jesli kierowca nie bylby pijany to byc moze ubezpieczyciel wyplacilby cos z
NW

ale w przypadku, gdy pasazer siada do samochodu z kierowca po alkoholu to
wlasciwie on powinien placic jakias kare za nie powiadomienie o popelnieniu
przestepstwa i stwazaniu zagrozenia i zycia innych uzytkowników dróg

Piotr

9. Data: 2004-08-28 12:33:42
Od:"Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28 sie o godzinie 10:14, na pl.soc.prawo, mad napisał(a):

> dobra prosciej bo widze ze ciezko idzie czy rodzice moga zadac
> zadoscuczynienia za doznana krzywde ?????

Ale od kogo mieliby żądać "zadośćuczynienia"?
Skoro prowadzący pojazd posiadał kwalifikacje do prowadzenia pojazdów
mechanicznych, nie był ubezwłasnowolniony itp - to od kogo mieliby Ci
rodzice żądać zadośćuczynienia?

--
Pozdro... Artur Ch.
GG: 997997 ICQ: 99380423
From: zaROTowany

10. Data: 2004-08-28 13:37:29
Od:Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na pismo z dnia sob 28. sierpnia 2004 10:35 opublikowane na
pl.soc.prawo podpisane Sebol:

> Dnia Sat, 28 Aug 2004 00:58:07 +0200, Tristan Alder naskrobał(a):

> twoja mętna odpowiedz jest zdecydowanie NTG w przeciwieństwie do
> konkretnego pytania.

O sposoby pociągnięcia zmarłego do odpowiedzialności? O pośmiertnie
przyznanych odznaczeniach słyszałem, ale o pośmiertnym sądzeniu nie.