  • 11. Data: 2021-09-25 22:58:51
    Temat: Re: smierc na izbie
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-09-25 o 10:46, J.F pisze:

    > Przeciesz ironizowalem.

    Fakstycznie :-) Rozpędziłam się :-(

    "Przeciesz" też powinieneś napisać w cudzysłowie :-)

    > Polski jezyk - trudny jezyk, i czasem mowimy "na", zamiast "w".

    Mój wujek po 45 latach przyjechał kiedyś wreszcie w odwiedziny do Polski
    i tak pięknie mówił po polsku, że byłam zachwycona. A jak pięknie listy
    do mojej matki i całej rodziny pisał. Przed świętami to zawsze w
    kopercie było lekko doklejone taśmą 10, czy 20 dolarów. Rodzeństwa
    trochę tu miał i wysyłał wszystkim. Akurat wtedy były ciężkie czasy w
    Polsce i listonosze nie szperali po kopertach.

    > I trudno nawet powiedziec kiedy.
    > Wspolczuje obcokrajowcom ... aczkolwiek przyklady swiadcza, ze oni
    > potrafia calkiem dobrze polski opanowac.

    Tak, ludzie może mają teraz bardziej sprawne mózgi :-)

    --
    animka