  • 1. Data: 2004-07-31 20:26:45
    Temat: ślub- czy akt urodzenia moze byc??
    Od: "morepig" <m...@i...pl>

    ...wszedzie jest napisane ze odpis skrocony aktu urodzenia- a moze byc sam
    akt ur.?? bo nie bardzo chce mi sie jechac po odpis, a akt urodzenia mam..
    czy to moze byc?? bo na zdrowy rozsadek to mnie sie wydaje... ale nie wiem
    czy dobrze??

    dzieki za odpowiedzi

    pozdr

    morepig

  • 2. Data: 2004-08-01 11:59:58
    Temat: Re: ślub- czy akt urodzenia moze byc??
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:cegva6$7mp$1@inews.gazeta.pl
    użytkownik: *morepig* napisał(a):

    > ...wszedzie jest napisane ze odpis skrocony aktu urodzenia- a moze byc
    sam
    > akt ur.?? bo nie bardzo chce mi sie jechac po odpis, a akt urodzenia
    mam..

    Masz akt urodzenia?? Niemożliwe. A kto ci go wydał?
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 3. Data: 2004-08-01 20:14:41
    Od: "morepig" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy> napisał w wiadomości
    > W wiadomości: news:cegva6$7mp$1@inews.gazeta.pl

    > sam
    > mam..
    >
    > Masz akt urodzenia?? Niemożliwe. A kto ci go wydał?
    > Big Jack

    no nie wiem, jest u rodzicow. i jest na nim napisane akt urodzenia a nie
    odpis ;) tez mnie to zdziwilo, no ale coz... a tak wogole to ile jest wazny
    odpis??

    pozdr

    morepig

  • 4. Data: 2004-08-01 21:29:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "morepig" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Akt urodzenia zostaje w USC. Ty masz zawsze odpis. Możesz mieć pełny albo
    skrócony, ale za to na pewno odpis.

  • 5. Data: 2004-08-02 07:42:34
    Od: "Radek" <o...@p...onet.pl>

    "morepig" <m...@i...pl> wrote in message news:cegva6$7mp$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > czy to moze byc?? bo na zdrowy rozsadek to mnie sie wydaje... ale nie wiem

    Do ślubu musi byc dokument wydany nie wczesniej jak 3 miesiace przed data
    slubu. A ten ktory maja rodzice pewnie ma tyle co Ty ;) Urzedy stanu
    cywilnego wysylaja cos takiego poczta. Wysylacz do nich poleconym podanie z
    naklejonym znaczkiem skarbowym za 20 PLN. Bedziesz miec akt po okolo
    tygodniu. Najlepiej zadzwon do urzedu tam gdzie sie urodziles.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 6. Data: 2004-08-02 08:28:49
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "Radek" <o...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:cekr55$u9$1@news.onet.pl...

> [...]
    > skarbowym za 20 PLN. Bedziesz miec akt po okolo tygodniu.
    > Najlepiej zadzwon do urzedu tam gdzie sie urodziles.

    To on sie urodzil w urzedzie...?

    BPPPNMSP
    Maciek

  • 7. Data: 2004-08-02 08:57:03
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:ceku02$p1d$1@opal.futuro.pl
    użytkownik: *Maciek* napisał(a):

    > To on sie urodzil w urzedzie...?

    A ty myślisz, że akt urodzenia trzyma się tam gdzie się dziecko urodziło
    (szpital, samolot, dom, karetka), a odpisy wydaje później właściciel
    nieruchomości/ruchomości?
    Big Jack

    --
    //////

  • 8. Data: 2004-08-02 11:06:29
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 2 Aug 2004 09:42:34 +0200, Radek napisał(a):

    > Do ślubu musi byc dokument wydany nie wczesniej jak 3 miesiace przed data
    > slubu. A ten ktory maja rodzice pewnie ma tyle co Ty ;) Urzedy stanu

    Pozwolę się wtrącić ;)
    Odpis z aktu urodzenia może być starszy - ważne jest, żeby były na nim
    kompletne informacje (m.in. nazwisko rodowe ojca). Prawda jest taka, że
    jeśli mamy przy sobie baaardzo stary odpis z aktu urodzenia (np. z końca lat
    70-tych czy początku 80-tych) to urzędnicy mogą robić problemy, a nawet
    odmówić wydania zaświadczenia o braku okoliczności wykluczających małżeństwo
    (bo pewnie o to w tym wątku chodzi :)).

    Zaś te trzy miesiące to czas, przez który rzeczone zaświadczenie jest ważne.
    Jeśli w trzy miesiące od daty jego wystawienia nie wrócą do USC podpisane
    papierki, to ślubu tak jakby nie było - trzeba jeszcze raz wszystko
    zalatwiać...

    P.S. Właśnie przez te wszystkie procedury przechodzę ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 9. Data: 2004-08-02 22:35:59
    Od: Drwal <w...@o...tej>

    Jacek Osiecki napisał(a):
    > P.S. Właśnie przez te wszystkie procedury przechodzę ;)

    Wiele szczescia na nowej drodze zycia zycze ;)

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl