  • 1. Data: 2004-07-31 20:24:02
    Temat: co to znaczy?
    Od: "Monika" <m...@v...pl>

    Witam bardzo gorąco grupowiczów!
    Na www.uprp.pl w bazie danych wpisałam nazwę pewnej firmy. W wynikach które
    wyświetliły się było takie zdanie:
    "zarządzanie zbiorami informatycznymi oraz serwisami intemetowymi"
    Czy ktoś mógłby mi trochę dokładniej wyjaśnić co takiego jest w tym wypadku
    zastrzeżone?
    Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

    Monika

  • 2. Data: 2004-08-01 11:47:49
    Temat: Re: co to znaczy?
    Od: "Monika" <m...@v...pl>

    > "zarządzanie zbiorami informatycznymi oraz serwisami intemetowymi"

    Kolega powiedział mi abym sprawdziła w Klasyfikacji Nicejskiej.
    Gdzie tego mam szukać?

    Monika

  • 3. Data: 2004-08-01 14:05:29
    Od: "Monika" <m...@v...pl>

    > Kolega powiedział mi abym sprawdziła w Klasyfikacji Nicejskiej.
    > Gdzie tego mam szukać?

    Google nic mi na ten temat nie powiedziało ;-(
    Gdyby ktoś miał możliwość sprawdzenia to bardzo proszę zobaczyć czy
    "zarządzanie zbiorami informatycznymi oraz serwisami intemetowymi" =
    projektowanie stron internetowych, hosting i subdomeny, czy może dla
    hostingu, tworzenia stron i subdomen jest oddzielny punkt.
    Będę bardzo wdzięczna za pomoc.

    Monika