  • 11. Data: 2014-02-13 00:43:28
    Temat: Re: skromny oszust
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "Sonn" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:52fb9cc5$0$1555$c3e8da3$40cdd511@news.astraweb.
    com...

    > KPP Kraków Krowodrza?

    O, tam gdzie Adasia zgłosiłem?
    Za długo się czeka, wyjątkowo ciency gliniarze.

    A.

  • 12. Data: 2014-02-13 00:44:25
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    > Użytkownik "Sonn" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > Nie ma takiej jednostki i nigdy nie było. Kilkanaście lat temu było KRP
    > Kraków-Krowodrza. Mieściło się przy pl. Wolności od Królewskiej, ale to
    > już historia.

    Jest komisariat. Chyba czwarty. Ul. Królewska.
    A.

  • 13. Data: 2014-02-13 00:48:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ajgul" <p...@k...uz> napisał w wiadomości

    > wiadomości news:52fc0188$1$2157$65785112@news.neostrada.pl...
    com...

    > Jest komisariat. Chyba czwarty. Ul. Królewska.

    Jest, ale to nie KPP Kraków-Krowodrza.

  • 14. Data: 2014-02-13 13:04:46
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jaką masz alternatywę do zaproponowania?

    Dziś, nauczona doświadczeniem, zrobiłabym tak, jak cała reszta oszukanych -
    olałabym to 25 zł :-). I potraktowałabym jako opłatę za naukę - taniem by
    wyszło (i tak dobrze, że oszust nie był ze Szczecina...)

    J.

    www.kontestacja.com

  • 15. Data: 2014-02-24 13:00:33
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Mozesz nawet do normalnego wysłać, pod warunkiem, ze znasz sparwcę.

    ...i jesteś prokuratorem (skarga uprawnionego oskarżyciela) ;)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2014-02-24 16:00:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > ...i jesteś prokuratorem (skarga uprawnionego oskarżyciela) ;)

    Ja, to słysząc o sądzie Internetowym raczej myślałem o postępowaniu
    cywilnym.

  • 17. Data: 2014-02-25 02:13:52
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    > Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Ja, to słysząc o sądzie Internetowym raczej myślałem o postępowaniu
    > cywilnym.

    Po prostu pójdę na policję i zgłoszę złodziejaszka jako oszusta.
    Czy ja mogę zgłosić szkodę zawierającą wartość dniówki którą tracę, bo muszę
    łazić na posterunek? Myślę, że tak, ale...?

    Aygul

  • 18. Data: 2014-02-25 22:34:12
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-02-25 02:13, Ajgul pisze:

> [...]
    > Czy ja mogę zgłosić szkodę zawierającą wartość dniówki którą tracę, bo
    > muszę łazić na posterunek? Myślę, że tak, ale...?

    To jesteś dupa nie prawnik skoro tak myślisz

    --
    Sonn