  • 1. Data: 2014-02-12 13:55:00
    Temat: skromny oszust
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Bierze stówkę, towaru nie ma, przelewu nie odsyła. Tak prawdopodobnie robi w
    większości wypadków - po stóweczce od stu osób...
    Jak mu w jakiś szybki sposób zrobić koło dupy?
    Chodzi o zasady więc mogę nawet ponieść jakiś dodatkowy koszt.

    Aygul.

  • 2. Data: 2014-02-12 14:29:13
    Temat: Re: skromny oszust
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Ajgul" <p...@k...uz> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak mu w jakiś szybki sposób zrobić koło dupy?
    > Chodzi o zasady więc mogę nawet ponieść jakiś dodatkowy koszt.

    Przy tak skromym opisie jedyną sensowną poradą,jest skierowanie Cię na
    Policję.

  • 3. Data: 2014-02-12 14:43:08
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Ajgul" <p...@k...uz> napisał w wiadomości
    >
    > Przy tak skromym opisie jedyną sensowną poradą,jest skierowanie Cię na
    > Policję.

    Nie korzystaj z tej rady:-)
    Ja tak zrobiłam. Sprawa ruszyła z urzędu, trzeci rok się buja, a ja w
    charakterze świadka odbywam wycieczki do sądu (oskarżony sie nie stawił,
    sprawa odroczona). I tak mam szczęście, że to "tylko" 80km...

    J.

    www.kontestacja.com

  • 4. Data: 2014-02-12 14:45:21
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    > Użytkownik "Ajgul" <p...@k...uz> napisał w wiadomości
    >
    > Przy tak skromym opisie jedyną sensowną poradą,jest skierowanie Cię na
    > Policję.

    Ale zajmą się? Powiedzą, że to mienie o nieznacznej wartości, że to sprawa
    cywilna, itp. Oni są zawsze chętni do spychotechniki. No i nie uśmiecha mi
    się kiblować tam na korytarzu godzinę i zeznawać piszącemu jednym palcem
    kapralowi.
    Nie ma jakiejś ścieżki typu sąd internetowy?

    A.

  • 5. Data: 2014-02-12 15:12:45
    Od: "Nostradamus" <C...@w...pl>

    Użytkownik "Ajgul" napisał w wiadomości grup

    >Ale zajmą się?

    Przy przestępstwie oszustwa "wysokość mienia" nie ma znaczenia.
    Ale jak lubisz być r....y w dupę to możesz nie zgłaszać przyjemności.

  • 6. Data: 2014-02-12 17:09:22
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-02-12 13:55, Ajgul pisze:
> [...]
    > Jak mu w jakiś szybki sposób zrobić koło dupy?
    > Chodzi o zasady więc mogę nawet ponieść jakiś dodatkowy koszt.

    KPP Kraków Krowodrza?

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2014-02-13 00:15:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > charakterze świadka odbywam wycieczki do sądu (oskarżony sie nie stawił,
    > sprawa odroczona). I tak mam szczęście, że to "tylko" 80km...

    A jaką masz alternatywę do zaproponowania?

  • 8. Data: 2014-02-13 00:16:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie ma jakiejś ścieżki typu sąd internetowy?

    Mozesz nawet do normalnego wysłać, pod warunkiem, ze znasz sparwcę.

  • 9. Data: 2014-02-13 00:18:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sonn" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > KPP Kraków Krowodrza?

    Nie ma takiej jednostki i nigdy nie było. Kilkanaście lat temu było KRP
    Kraków-Krowodrza. Mieściło się przy pl. Wolności od Królewskiej, ale to już
    historia.

  • 10. Data: 2014-02-13 00:42:12
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "Nostradamus" <C...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Ajgul" napisał w wiadomości grup

    > Przy przestępstwie oszustwa "wysokość mienia" nie ma znaczenia.
    > Ale jak lubisz być r....y w dupę to możesz nie zgłaszać przyjemności.

    gdybym lubił, to bym nie pytał, bystrzacho.

    A.