  • 11. Data: 2006-02-08 20:12:27
    Temat: Re: sklep internetowy-zamowienie
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik scream napisał:

    > Czasem wolałbym pracować sobie w takim np. sądzie :) Świetna fucha, w ogóle
    > ci co pracują na etatach nie mają pojęcia jakie szczęście ich spotkało :)
    > Wyrabiasz swoje 8 godzin, wracasz do domu i całą robote masz głęboko w
    > dupie :)

    A kto Wasci takich basni naopowiadal? :)

  • 12. Data: 2006-02-08 20:18:26
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 08 Feb 2006 21:12:27 +0100, o`rety napisał(a):

    > A kto Wasci takich basni naopowiadal? :)

    Rodzice na etatach pracuja :) I kumple niektórzy.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2006-02-08 20:48:08
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    scream wrote:

    > Rodzice na etatach pracuja :) I kumple niektórzy.

    Mnie do bialej goraczki doprowadza:
    - o ktorej konczysz?
    - oh mam tyle roboty, pewnie przed 16-ta nie wyjde...
    nosz kurfa, o 16-tej to ja sie dopiero rozkrecam...

    Lucyfer. Belzebub. Szatan. Czy istnieje? Jaki ma wpływ na ludzi
    w obecnych czasach? Czy te nazwy to tylko personifikacja zła? Demony
    opętanie, amulety, egzorcyzmy, kult szatana .... http://tiny.pl/mtwj