  • 21. Data: 2011-12-08 23:39:58
    Temat: Re: skąd ksiądz posiada moje dane osobowe???
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/8/2011 5:03 PM, Skrypëk wrote:

    > Na nieprzestrzeganiu ustawy, w której nie ma mowy o żadnych wyjątkach
    > dla kleru.

    dobrze, ze nie napisales "na przestrzeganiu prawa".
    Bedz łaskaw być konkretny i wskazać o ktory paragraf ci chodzi a nie
    pisać "bo wielkim poetą był".

    > A parafia to bank czego? Wpłat na odpust? A pokwitowania nawet nie dają.

    nic nie zrozumiałeś

    > Można zamówić chociaż jakiś wyciąg zbiorczy?

    Można. Na dodatek jeszcze odliczyć od podatku.

  • 22. Data: 2011-12-09 05:21:50
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Myślalam, że w kościolach już powyrzucali kartoteki parafian, ale jednak
    > nie! Dalej istnieją i księża wpisują sobie w zależności od humoru swoje
    > widzimisie. W kartotece założonej mnie widnieje, że z 7 razy nie wpuścilam
    > księdza, który chodził po koledzie.

    Czy to prawda? jesli tak to nie "chamstwo", ale po prostu prawdziwa
    informacja.
    Jesli to nieprawda to zażądaj sprostowania.
    .

    .> Co za chamstwo, kiedy to się wypleni?

    Jeśli w ogóle sobie nie życzysz, aby cokolwiek o tobie tam pisali, to wystąp
    z kościoła, -to nie jest organizacja przymusowa.
    Dopóki jednak do koscioła należysz ( a sądzę, że należysz, skoro w księgach
    parafialnych figurujesz) to (jak w każdej organizacji) musisz przestrzegać
    obyczajów i przepisów w niej obowiązujących, nawet jesli uważasz, że jestes
    najmądrzejszą wśród blondynek i świat powinien wokół ciebie się krecić;-)

  • 23. Data: 2011-12-09 05:30:11
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...
    > witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    , że użytkownik tam konto wcześniej miał zanim je

    > A parafia to bank czego? Wpłat na odpust? A pokwitowania nawet nie dają.
    > Można zamówić chociaż jakiś wyciąg zbiorczy?

    Zamawiać to zawsze można;-)
    A to, czy się go uzyska wcale nie zależy od widzi-mi-się jakiegoś tam
    "skrypka" tylko (tak jak zresztą w każdej organizacji) od przepisów
    wewnetrznych (tu koscielnych) i państwowych.
    Jesli to się "skrypkowi" nie podoba to może co najwyżej nie płacić, a nawet,
    jesli nic z kościołem nie chce miec wspólnego to się z niego wypisać,-
    przynależność do kościoła i wnoszenie na jego rzecz opłat nie jest póki co w
    Polsce obowiązkowe!

  • 24. Data: 2011-12-09 13:21:38
    Od: "Cammel" <c...@v...pl>

    > pretensje do swoich rodziców. mogli cie nie zapisywac.

    Idiota od niedawna czy od urodzenia? A może zwykły troll?

  • 25. Data: 2011-12-09 13:26:59
    Od: "Cammel" <c...@v...pl>

    Użytkownik "p 47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > przynależność do kościoła i wnoszenie na jego rzecz opłat nie jest póki co
    > w Polsce obowiązkowe!

    A coś ma się w tej materii zmienić że "póki co"?

  • 26. Data: 2011-12-09 14:06:55
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    p 47 <k...@w...pl> wrote:
    > przynależność do kościoła i wnoszenie na jego rzecz opłat
    > nie jest póki co w Polsce obowiązkowe!

    To dlaczego xiądz nie skasuje mojej teczki?

  • 27. Data: 2011-12-09 14:07:27
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    XL <i...@g...pl> wrote:

    > Przestrzega. Twoje dane uzyskał LEGALNIE.

    A jak odmawia ich usunięcia?

  • 28. Data: 2011-12-09 14:10:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/9/2011 8:07 AM, Skrypëk wrote:

    > A jak odmawia ich usunięcia?

    bo nie masz prawa do ich usunięcia.
    w sumie w tej instytucji byłeś przez jakiś czas.

  • 29. Data: 2011-12-09 14:10:56
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > dobrze, ze nie napisales "na przestrzeganiu prawa".
    > Bedz łaskaw być konkretny i wskazać o ktory paragraf ci chodzi a nie
    > pisać "bo wielkim poetą był".

    Jest taka ustawa, która mówi, że moje dane mają usunąć na me żądanie.
    Media donoszą, że ten obowiązek proboszczowie bezkarnie olewają. Jakim
    prawem, jak się pytam.

    > nic nie zrozumiałeś

    Bo nie było co zrozumieć. Przecież nawet nie próbowałeś wyjaśnić, dlaczego
    parafię uważasz za bank.

    > Można. Na dodatek jeszcze odliczyć od podatku.

    Punkty u bozi można odliczyć? A jak się one przeliczają na ziemskie waluty?

  • 30. Data: 2011-12-09 14:12:33
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > bo nie masz prawa do ich usunięcia.

    Wg której ustawy?

    > w sumie w tej instytucji byłeś przez jakiś czas.

    Nigdy xiędzem nie byłem ani nawet ministrantem.