  • 11. Data: 2011-12-08 16:58:29
    Temat: Re: skąd ksiądz posiada moje dane osobowe???
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 8 Dec 2011 02:49:04 +0100, Agall napisał(a):

    > Jak w temacie.
    > Młode pastereczki roznoszą koperty z pieczątka parafii z nadrukowanym moim
    > imieniem, nazwiskiem i dokładnym adresem. Wiadomo że chodzi o datek Nic
    > nie mam przeciwko temu, że kwestują na utrzymanie parafii, ale czy takie
    > dane nie podlegają ochronie GIODO i czy można żądać ich usunięcia, skoro nie
    > są oficjalnym zbiorem?

    Byłeś ochrzczony - zatem jesteś w księgach parafialnych. Pretensje do
    swoich rodziców zanoś.
    --
    XL

  • 12. Data: 2011-12-08 17:08:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/8/2011 10:45 AM, Johnson wrote:
> [...]
    6278,Wystapil_z_Kosciola__chce_usunac_dane_z_ksiag_p
    arafialnych_.html

    wiesz, rownie dobrze możesz żądać od banku usunięcia wszystkich danych
    po zamknięciu konta. Mniej wiecej tyle samo możesz.

    Ale dziennikarzyna z nudów każdego tematu się chwyci choćby
    najgłupszego. Kononowicz też karierę zrobił.

  • 13. Data: 2011-12-08 17:09:35
    Od: "Piotr" <p...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Myślalam, że w kościolach już powyrzucali kartoteki parafian, ale jednak
    > nie! Dalej istnieją i księża wpisują sobie w zależności od humoru swoje
    > widzimisie. W kartotece założonej mnie widnieje, że z 7 razy nie wpuścilam
    > księdza, który chodził po koledzie.
    > Co za chamstwo, kiedy to się wypleni?

    A wpuściłaś? Jeśli nie to napisali prawdę.
    Zawsze możesz się wypisać z kościoła.
    Piotr

  • 14. Data: 2011-12-08 18:57:35
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 8 Dec 2011 18:09:35 +0100, Piotr napisał(a):

    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > A wpuściłaś? Jeśli nie to napisali prawdę.
    > Zawsze możesz się wypisać z kościoła.

    No jak nie, jak tak?
    :-)

    --
    XL

  • 15. Data: 2011-12-08 19:06:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:4ee0ef50$0$8444$65785112@news.neostrada.pl...

    > A wpuściłaś? Jeśli nie to napisali prawdę.
    > Zawsze możesz się wypisać z kościoła.

    Tylko po co? WIększości osób, które z różnych powodów przestał się podobać
    Kościół, tak naprawdę przestaje zależeć na usunięciu tych danych. W
    konsekwencji mamy cokolwiek dziwną sytujację, gdy Kościół przyznaje się do
    95% wyznawców. Przy czym w chwili obecnej to w zasadzie są czyste liczby z
    których nic praktycznego nie wynika. Jakby zaczęto dzielić ten 1% wg tych
    liczb, to by się okazało, jak to faktycznie jest.

  • 16. Data: 2011-12-08 20:07:19
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 8 Dec 2011 20:06:50 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > 95% wyznawców. Przy czym w chwili obecnej to w zasadzie są czyste liczby z

    Ależ wynika - tym, którym jak piszesz "przestał się podobać" KK nie zależy
    na usunięciu danych, ponieważ tak naprawdę oni doskonale wiedzą, że kiedyś
    im się one przydadzą... Perfidia ludzka i obłuda nie zna granic.
    --
    XL

  • 17. Data: 2011-12-08 22:01:26
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    XL <i...@g...pl> wrote:

    > Byłeś ochrzczony - zatem jesteś w księgach parafialnych. Pretensje do
    > swoich rodziców zanoś.

    Pretensje do rodziców, że kler nie przestrzega prawa?

  • 18. Data: 2011-12-08 22:18:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/8/2011 4:01 PM, Skrypëk wrote:

    > Pretensje do rodziców, że kler nie przestrzega prawa?

    a na czym to nieprzestrzeganie prawa ma polegać?
    pewnie na tym samym co w banku, ktory mimo tupania nóżką nie chce usunąć
    informacji, że użytkownik tam konto wcześniej miał zanim je zamknął.

  • 19. Data: 2011-12-08 23:03:38
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > a na czym to nieprzestrzeganie prawa ma polegać?

    Na nieprzestrzeganiu ustawy, w której nie ma mowy o żadnych wyjątkach dla
    kleru.

    > pewnie na tym samym co w banku, ktory mimo tupania nóżką nie chce
    > usunąć informacji, że użytkownik tam konto wcześniej miał zanim je
    > zamknął.

    A parafia to bank czego? Wpłat na odpust? A pokwitowania nawet nie dają.
    Można zamówić chociaż jakiś wyciąg zbiorczy?

  • 20. Data: 2011-12-08 23:36:31
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 8 Dec 2011 23:01:26 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > Pretensje do rodziców, że kler nie przestrzega prawa?

    Przestrzega. Twoje dane uzyskał LEGALNIE.
    --
    XL