    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: skąd ksiądz posiada moje dane osobowe???
    Date: Fri, 9 Dec 2011 15:10:56 +0100

    witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > dobrze, ze nie napisales "na przestrzeganiu prawa".
    > Bedz łaskaw być konkretny i wskazać o ktory paragraf ci chodzi a nie
    > pisać "bo wielkim poetą był".

    Jest taka ustawa, która mówi, że moje dane mają usunąć na me żądanie.
    Media donoszą, że ten obowiązek proboszczowie bezkarnie olewają. Jakim
    prawem, jak się pytam.

    > nic nie zrozumiałeś

    Bo nie było co zrozumieć. Przecież nawet nie próbowałeś wyjaśnić, dlaczego
    parafię uważasz za bank.

    > Można. Na dodatek jeszcze odliczyć od podatku.

    Punkty u bozi można odliczyć? A jak się one przeliczają na ziemskie waluty?