  • 41. Data: 2009-03-27 20:10:56
    Temat: Re: selekcja w klubach a jej legalność
    Od: a...@g...com

    On Mar 27, 9:08 pm, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    > A istnieje? Bo raczej sądzę, że jest nazwa klubu i tyle.

    A plakaty rozlepione na mieście informujące o bieżącej imprezie, wraz
    z ceną za wstęp?

  • 42. Data: 2009-03-27 20:17:26
    Od: a...@g...com

    On Mar 27, 8:49 pm, m...@y...com wrote:
    > Ale czy w jakiejkolwiek ustawie zawarto zakaz selekcji ?

    Jak już pisałem ten zakaz jest rozproszony i zawarty w wielu zapisach.

    > Czym innym jest znieważenie lub naruszenie dóbr osobistych, czym innym
    > natomiast odmowa zawarcia umowy.

    Jak już napisałem umowę lokal zawarł ze społecznością i z tejże wynika
    obowiązek traktowania wszystkich jej członków w/g tych samych zasad.

    > Na jakiej podstawie prawnej mogą nakazać zamknięcie lokalu ?

    Np. na podstawie uchwały.

  • 43. Data: 2009-03-27 20:23:07
    Od: m...@y...com

    On 27 Mar, 21:17, a...@g...com wrote:

    > Jak już pisałem ten zakaz jest rozproszony i zawarty w wielu zapisach.

    Jakiś przykład ?

    > Jak już napisałem umowę lokal zawarł ze społecznością i z tejże wynika
    > obowiązek traktowania wszystkich jej członków w/g tych samych zasad.

    > Np. na podstawie uchwały.

    Ale na jakiej podstawie prawnej wydadzą taką uchwałę ?

  • 44. Data: 2009-03-27 20:42:44
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > - np. jak selekcjoner mówi - Pan nie wejdzie, bo to jest sprzeczne z
    > zasadami naszego klubu. Koniec.

    Nie koniec! Wówczas: "proszę podać zasadność tego stwierdzenia!" Z
    jakimi zasadami klubu jest sprzeczne moje wejście?

    Pkt. 26 Regulaminu - "Obsługa lokalu moze odmowic wstepu bez podania
    przyczyn"
    koniec dyskusji.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 45. Data: 2009-03-27 21:06:55
    Od: BK <b...@g...com>

    On 27 Mar, 21:17, a...@g...com wrote:

    > Jak już pisałem ten zakaz jest rozproszony i zawarty w wielu zapisach.

    > Jak już napisałem umowę lokal zawarł ze społecznością i z tejże wynika
    > obowiązek traktowania wszystkich jej członków w/g tych samych zasad.

    Sorry ale poziom Twojej wiedzy prawniczej jest chyba bliski zeru.
    Wywieszenie ogloszenia o imprezie nie jest zadnym zawarciem umowy ze
    spoleczenstwem.

  • 46. Data: 2009-03-27 21:15:40
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 27 marzec 2009 21:10
    (autor a...@g...com
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <c...@b...go
    oglegroups.com>):

    > A plakaty rozlepione na mieście informujące o bieżącej imprezie, wraz
    > z ceną za wstęp?

    No w tej sytuacji nieco inaczej, choć w sumie reklama... W reklamie i Barbie
    gada.
    --
    Tristan

  • 47. Data: 2009-03-27 21:19:10
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 27 marzec 2009 21:08
    (autor a...@g...com
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <c...@o...go
    oglegroups.com>):

    > Ale społeczeństwo w którym żyjesz i w którym usiłują działać takie
    > zbytki się one nie podobają i owo społeczeństwo się NIE ZGADZA na ich
    > działanie!

    Wypowiadasz się w imieniu jakiego społeczeństwa? Zawistników?

    > Tylko, że mnie i wielu innym nie pasuje taki "klub" nawet wówczas
    > kiedy go omijam wielkim łukiem. Tak jak nie pasuje społeczeństwu i
    > państwu np. to, że masz u siebie w prywatnym mieszkaniu kolekcję
    > filmów z pornografią dziecięcą

    Tu jest lekka różnica... Jakby to były kreskówki, to co innego.

    > Po prosstu nie masz zdolności kredytowej.

    Albowiem? Od czego się jej nabywa? inne banki dają bez problemu. Po prostu
    warunki w Inteligo są niesprecyzowane.

    --
    Tristan

  • 48. Data: 2009-03-27 21:19:50
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek 27 marzec 2009 20:49
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <d...@n...lechistan.com>):

    > Nie chodzi o jakość, ale o poprawność nazewnictwa.

    No więc po to se to nazwali klub, żeby dać wyraźnie do zrozumienia, że jest
    członkostwo i nie każdy może zostać członkiem.

    --
    Tristan

  • 49. Data: 2009-03-27 21:30:56
    Od: a...@g...com

    On Mar 27, 10:06 pm, BK <b...@g...com> wrote:
    > Sorry ale poziom Twojej wiedzy prawniczej jest chyba bliski zeru.
    > Wywieszenie ogloszenia o imprezie nie jest zadnym zawarciem umowy ze
    > spoleczenstwem.

    Ale właśnie jest!

  • 50. Data: 2009-03-27 21:31:52
    Od: a...@g...com

    On Mar 27, 9:42 pm, "SDD" <s...@t...pl> wrote:

> [...]
    > jakimi zasadami klubu jest sprzeczne moje wejście?
    >
    > Pkt. 26 Regulaminu - "Obsługa lokalu moze odmowic wstepu bez podania

    Regulaminu mafii?