  • 1. Data: 2009-03-26 15:38:50
    Temat: [2] Kto zna się na rozwodach ? - cd.
    Od: "rozwod" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy moglibyście się już odczepić od tego cholernego domu i poradzić coś w
    pozostałych kwestiach zawartych w wątku ?

    Mam na myśli przygotowanie do sprawy rozwodowej, samego rozwodu i
    zabezpieczenia materialnego dla sąsiadki i jej małoletniego dziecka: - <a
    href="http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?gr
    oup=pl.soc.prawo&tid=1406759&MID=%3Cgqarmv%24g0l%241
    %40inews.gazeta.pl%3E

    "> wątek !</a>

  • 2. Data: 2009-03-26 17:19:03
    Temat: Re: [2] Kto zna się na rozwodach ? - cd.
    Od: "diablica1" <d...@m...pl>

    Użytkownik "rozwod" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:gqg7ia$3vg$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy moglibyście się już odczepić od tego cholernego domu i poradzić coś w
    > pozostałych kwestiach zawartych w wątku ?

    w pozwie mozna wnosic o zabezpieczenia powodztwa do czasu zakonczenia
    postepowania...

    hm

  • 3. Data: 2009-03-26 17:47:53
    Od: "rozwod" <r...@W...gazeta.pl>

    > w pozwie mozna wnosic o zabezpieczenia powodztwa do czasu zakonczenia
    > postepowania...

    Sąsiadka jest POZWANĄ (mąż złożył pozew), a nie powódką, chyba, że nie
    zrozumiałem tego, com masz na myśli, lub, że to nie ma znaczenia i każda ze
    stron może złożyć taki wniosek...

  • 4. Data: 2009-03-26 18:30:33
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > href="http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?gr
    oup=pl.soc.prawo&tid=1406759&MID=%3Cgqarmv%24g0l%241

    1. niech sie nie zgadza na rozwod bez orzekania o winie
    2. niech zlozy pozew o alimenty na dzieci i na siebie (niech sie powola na
    znaczne obnizenie poziomu zycia)

    a dokladniej masz tu wszystko rozpisane
    http://prawoity.pl/wiadomosci/obowiazek-alimentacyjn
    y-miedzy-bylymi-malzonkami

    pozdrawiam

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 5. Data: 2009-03-26 20:07:12
    Od: Piotr NetExpert <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl>

    HANA pisze:
    oup=pl.soc.prawo&tid=1406759&MID=%3Cgqarmv%24g0l%241
    %40inews.gazeta.pl%3E
    > 1. niech sie nie zgadza na rozwod bez orzekania o winie

    Nie śledziłem dalszego rozwoju tego poprzedniego wątku, więc może o
    czymś nie wiem. Mimo tego zapytam.
    Po co marnować czas, energię i pieniądze na orzekanie o winie?
    --
    pozdrawiam
    Piotr Szafarczyk

    http://www.netexpert.pl

  • 6. Data: 2009-03-27 06:05:10
    Od: "diablica1" <d...@m...pl>

    Użytkownik "Piotr NetExpert" <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl>
    napisał w wiadomości news:gqgnap$fol$1@news.task.gda.pl...
> [...]

    > nie wiem. Mimo tego zapytam.
    > Po co marnować czas, energię i pieniądze na orzekanie o winie?

    w tym dziwnym kraju i mentalnosci niektorych facetow lepiej stracic te
    energie by pozniej spokojnie spac :)

    milego dnia

  • 7. Data: 2009-03-27 06:30:27
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    diablica1 pisze:
    > Użytkownik "Piotr NetExpert" <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl>

    > w tym dziwnym kraju i mentalnosci niektorych facetow lepiej stracic te
    > energie by pozniej spokojnie spac :)

    No to już wiemy po co.
    A z czego wynikać ma ten spokojniejszy sen?

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl

  • 8. Data: 2009-03-27 07:41:02
    Od: "diablica1" <d...@m...pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > No to już wiemy po co.
    > A z czego wynikać ma ten spokojniejszy sen?
    wracajac do tematu watku mysle, ze w tym konkretnym przypadku rozwod bez
    orzekania o winie nie przyniesie nic dobrego wrecz przeciwnie odbije to sie
    na tej kobiecie i dziecku a to wlasnie nie pozwoli jej na spokojny sen :)

    pozdrowionka

  • 9. Data: 2009-03-27 08:16:44
    Od: Piotr NetExpert <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl>

    diablica1 pisze:
> [...]
    > na tej kobiecie i dziecku a to wlasnie nie pozwoli jej na spokojny sen :)

    A więc sprecyzuj jakie korzyści odniesie ona z orzeczenia winy
    (zakładając, że sąd orzeknie jednostronną i nie będzie to wina jej)

    Lista korzyści:
    1. Ex-mąż nie będzie mógł ubiegać się o alimenty na siebie

    Uzupełnisz listę?
    --
    pozdrawiam
    Piotr Szafarczyk

    http://www.netexpert.pl

  • 10. Data: 2009-03-27 11:30:34
    Od: "diablica1" <d...@m...pl>

    napisał w wiadomości news:gqi22r$u3b$1@news.task.gda.pl...

> [...]
    >
    > Lista korzyści:
    > 1. Ex-mąż nie będzie mógł ubiegać się o alimenty na siebie

    a dlaczego nie? jesli bedzie w niedostatku? moze sie myle?

    > Uzupełnisz listę?

    mimo jego wlasnosci nie pojdzie na bruk, moze sie okazac , ze bedzie musial
    oplacic jej jakis wynajem jesli dobrze powalczy o to lub tez do czasu
    uzyskania jakiegos zastepczego lokum bedzie musial ja znosic , moze wejsc w
    gre podzial urzytkowania ... moze sie myle :)
    zauwazylam , ze madrzy ludzie tu siedza :) / nie wdaje sie w szczegoly jak
    mozna o te sprawe walczyc / .

    pozdrawiam