  • 1. Data: 2009-03-26 18:44:08
    Temat: oglądanie porno z dziećmi w internecie
    Od: a...@g...com

    Czy samo jego oglądanie jest przestępstwem? Jeśli tak to czy
    nieumyślne też? Pytam bo w tv mówili, że rząd Niemiec zaostrza walkę z
    tym zjawiskiem ale eksperci wskazują, że technicznie nic nie da się
    już bardziej zaostrzyć i ze to czysty populizm itd itp więc trochę
    mnie to zdziwiło... O co chodzi?

  • 2. Data: 2009-03-26 18:57:03
    Temat: Re: oglądanie porno z dziećmi w internecie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    > Czy samo jego oglądanie jest przestępstwem?

    Oglądanie nie, ale technicznie byś oglądną przeważnie materiał jest
    kopiowany na Twój dysk, a [posiadanie takich filmów jest przestępstwem.
    Pozostaje świadomość popełnienia czynu zabronionego, ale kłopotów można
    sobie narobić.

  • 3. Data: 2009-03-26 19:31:21
    Od: a...@g...com

    > Oglądanie nie, ale technicznie byś oglądną przeważnie materiał jest
    > kopiowany na Twój dysk, a [posiadanie takich filmów jest przestępstwem.

    Ale czy się posiada coś jeśli się o tym nie ma pojęcia?

  • 4. Data: 2009-03-26 20:15:12
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Użytkownik wyskrobał(a):
    > Ale czy się posiada coś jeśli się o tym nie ma pojęcia?

    Tak, a czemu nie? Posiadanie to stan faktyczny a nie stan umysłu. Podobnie
    jak np. ktoś podrzuci Ci narkotyki. Twoją troską jest takie uważanie, żeby
    nikt tego nie mógł zrobić.

    --
    .B:artek.

  • 5. Data: 2009-03-26 20:43:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    > Ale czy się posiada coś jeśli się o tym nie ma pojęcia?

    Posiada się. Kwestia późniejszego udowodnienia, ze się o tym nie miało
    pojęcia. Oczywiście jest to możliwe, ale kawałek życia może zająć.

  • 6. Data: 2009-03-27 13:44:06
    Od: a...@g...com

    wiadomościnews:1103852a-f9d6-49f1-9890-4f06d6ccca9b@
    r33g2000yqn.googlegroups.com...

    > Posiada się. Kwestia późniejszego udowodnienia, ze się o tym nie miało
    > pojęcia. Oczywiście jest to możliwe, ale kawałek życia może zająć.

    Czyli widzę, że to "zaostrzenie walki z tym zjawiskiem" to stworzenie
    furtki do późniejszego znajdowania HAKÓW. Co w czasach hiper-kryzysu
    może się przydać jak nic!

    Kurcze! W ale syfie nam przyszło żyć!

  • 7. Data: 2009-03-27 19:45:13
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 19:57:03 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
    /.../
> [...]
    > kopiowany na Twój dysk, a [posiadanie takich filmów jest przestępstwem.
    > Pozostaje świadomość popełnienia czynu zabronionego, ale kłopotów można

    Kurna ja jakiś anormalny jestem. Przeczytałem:
    oglądania porno - z dziećmi.
    Czyli klient ogląda razem z gówniarzem 7 lat film porno

  • 8. Data: 2009-03-27 22:26:42
    Temat: Re: ogl?danie porno z dzieaemi w internecie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kurna ja jakiś anormalny jestem. Przeczytałem:
    > oglądania porno - z dziećmi.
    > Czyli klient ogląda razem z gówniarzem 7 lat film porno

    Nie wiem, czy razem - to też było by źle. Mnie chodziło o to, ze te dzieci
    są w filmie.

  • 9. Data: 2009-03-27 22:31:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
> [...]
    > Czyli widzę, że to "zaostrzenie walki z tym zjawiskiem" to stworzenie
    > furtki do późniejszego znajdowania HAKÓW. Co w czasach hiper-kryzysu

    Nie. Tu chodzi o spowodowanie paniki, by nikt sie tego nie tylkał. Jak nikt
    ogladać nie bedzie, to i nie będą takich filmów kręcić, a przynajmniej
    mniej. W konsekwencji nbuej dzieci zostanie wykorzystane. Takie
    przynajmniej są w ogólnych zarysach załozenia akcji. Na ile sie sparwdzą,
    to już inna rzecz.

  • 10. Data: 2009-03-28 09:57:55
    Od: "aari^^^" <a...@t...email.is.invalid.pl>

    Dnia Thu, 26 Mar 2009 21:15:12 +0100, .B:artek. powiedział:

    > Tak, a czemu nie? Posiadanie to stan faktyczny a nie stan umysłu. Podobnie
    > jak np. ktoś podrzuci Ci narkotyki. Twoją troską jest takie uważanie, żeby
    > nikt tego nie mógł zrobić.

    Hmm...
    Podrzucenie komuś narkotyków np. do piwnicy to jest kwestia pięciu minut
    i nikt kompletnie nic nie będzie w stanie na to poradzić choćby nie wiem
    jak uważał.

    --
    Bright light is the end
    of the black light district.